«تگزاس» یک قدم جلوتر از سینمای ایران/اکران گستردهئدر آمریکای جنوبی

    کد خبر :269939

تهیه کننده تگزاس گفت:تگزاس یک قدم از سینمای ایران جلوتر حرکت می کند و انتخاب درست بازیگران از دلایل موفقیت فیلم است.

ابراهیم عامریان تهیه کننده سینما درباره علت موفقیت”تگزاس”در گیشه اظهار کرد:کیفیت بالای فیلم علت موفقیت فیلم “تگزاس” است.

وی افزود:این فیلم یک قدم از سینمای ایران جلوتر حرکت می کند و در ساخت آن در هیچ زمینه ای کوتاهی نشده و انتخاب درست بازیگران حرفه ای برزیلی و ایرانی از دیگر دلایل موفقیت آن به حساب می آید.

عامریان با بیان اینکه فیلم توانسته به خوبی با مردم ارتباط برقرار کند، ادامه داد: تگزاس توانسته رضایت تماشاچی را کسب کند.

تهیه کننده سینما ادامه داد:تگزاس فیلمی بسیار مدرن و در عین حال شریف است که هر خانواده ای به راحتی میتواند به تماشای آن بنشیند.

وی با بیان اینکه به نظرم فیلمنامه خوب و از آن مهمتر کارگردانی مناسب موجب موفقیت فیلم تگزاس شده است، ادامه داد:یک فیلمنامه را کارگردان های مختلف می توانند با خروجی های متفاوت اجرا کنند اما کمدی موقعیت کار هرکسی نیست.

عامریان گفت:خدا را شاکرم که فیلم، کمدی موقعیت و جذاب شد و به سمت لودگی نرفت که این موفقیت مرهون تلاش مسعود اطیابی است.

تهیه کننده”تگزاس”گفت:گزارشگر و افرادی عادی را برای ارزیابی بازخوردهای مخاطبان به سینماها فرستادیم که خوشبختانه بدون نقد منفی نسبت به فیلم واکنش های مثبت داشتند و این جای خوشحالی دارد.

وی در خصوص بازیگران”تگزاس”بیان کرد:به جز اجرای درست اطیابی،استفاده از بازیگران حرفه ای و مطرح داخلی و خارجی که قبلا ثابت کردند در کارهای کمدی موفق هستند نیز توانست کیفیت کار را بالا ببرد.

این تهیه کننده اظهار داشت:من فیلم زیاد می بینم و متوجه شدم که بیشتر فیلم های تولید شده رنگ و لعاب لازم برای جذب مخاطب ندارند از سویی تولید کار کمدی اکشن بسیار کم است و شاید اصلا نداریم به همین دلیل تلاش کردیم این کمبودها را در تگزاس مرتفع کنیم که خوشبختانه موفق شدیم.

وی درخصوص اکران های خارجی”تگزاس”گفت:درباره اکران های خارجی این فیلم برنامه ریزی کردیم و در اولین قدم در کشورهای آمریکای جنوبی اکران گسترده خواهیم داشت.

عامریان در پاسخ به این سوال که آیا تولید بیش از حد فیلم های کمدی طی چند سال اخیر ضربه زننده نیست، بیان کرد:سینمای موفق دنیا هالیوود است که اگر توجه کنیم اکثر تولیدهای آن ها کمدی و اکشن است اما درکل کیفیت فیلم حرف اول را می زند که اگر کیفیت بالا باشد فارغ از ژانر، آن فیلم موفق خواهد بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید