خضری: برای شهرداری تهران، گزینه ملی انتخاب شود

    کد خبر :269917

یک عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری خواستار تجدیدنظر اعضای شورای شهر تهران در مورد گزینه‌های شهرداری پایتخت شد و تاکید کرد که شهرداری تهران نیاز به آدم سیاسی ندارد.

رسول خضری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: طبیعتا با توجه به اینکه ترکیب اعضای شورای شهر پایتخت اصلاح‌طلب است، در شهرداری تهران هم باید کسی مستقر شود که با سبقه اصلاح‌طلبی کار مدیریتی شهری را به نحو احسن انجام دهد اما در عین حال شهرداری تهران به یک آدم سیاسی صرف نیازی ندارد.

وی افزود: پیشنهاد ما این است که شورای شهر در مورد گزینه‌های خود تجدیدنظر کند چرا که به هر حال تهران متعلق به کل کشور است، این شهر ۶۴ درصد درآمدهای کشور را به خود اختصاص داده و ۸۵ درصد مالیات کشور را پرداخت می‌کند بنابراین باید یک گزینه ملی برای شهرداری تهران انتخاب شود.

این عضو هیات رییسه فراکسیون مدیریت شهری با بیان اینکه محسن هاشمی بهترین گزینه برای شهرداری تهران بوده، یادآور شد: او پیش از این در حوزه عمران شهری کار کرده است، ضمن اینکه آرزوی کشورهای دموکراتیک این است که شهرداران با رای مستقیم مردم انتخاب شوند. آقای هاشمی هم بالاترین رای را در شورای شهر تهران آورده و از این جهت بهترین گزینه برای شهرداری محسوب می‌شد.

خضری تاکید کرد: از هر جهت به نظر می‌رسد بهتر است شورای شهر در فهرست خود تجدیدنظری داشته باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید