افشای رندری از موبایل Moto Z3 Play با دوربین دوگانه و بدنه شیشه‌ای

    کد خبر :269405

به تازگی رندری از موبایل مورد انتظار Moto Z3 Play موتورولا در فضای مجازی منتشر شده است. این برند ساکن شیکاگو قرار است از میان رده جدید خود طی اوایل تابستان رونمایی کند و بعد از چند خبر افشایی، حالا نوبت به افشای رندر رسمی آن رسیده که شمایل کلی دستگاه را تایید می کند.

با دنبال کردن ترند اخیر موتورولا، Moto Z3 Play به نمایشگری 6 اینچی با نسبت ابعاد 18:9 و حاشیه های اندک در بالا و پایین مجهز شده است. به خاطر همین موضوع، اسکنر اثر انگشت از پنل جلویی دستگاه حذف و نام کمپانی جایگزین آن شده است. ضمناً خبری از بریدگی نمایشگر نیست و موتورولا ترجیح داده همان سبک طراحی سنتی سابق را در حاشیه بالایی حفظ کند که میزبان سنسور مجاورت سنجی و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

اسمارت فون جدید موتورولا در پشت هم زبان طراحی موبایل های سری Moto Z در سال 2016 را حفظ کرده. بنابراین ماژول دوربین بسیار بزرگ و دایره ای شکل خواهد بود و کانکتور ماژول های Moto Mod هم در پایین دیده می شود. نکته جالب اینکه موتورولا بدنه آلومینیومی سابق را با بدنه‌ ای با کیفیت از جنس شیشه تعویض کرده که این یعنی باید منتظر پشتیبانی از شارژ وایرلس باشیم.

دوربین اصلی از دو سنسور 12 و 8 مگاپیکسلی بهره مند شده و در کنار آنها فلاش LED نیز خودنمایی می کند.Moto Z3 Play نخستین موبایل موتورولا خواهد بود که از اسکنر اثر انگشت در بخش کناری دستگاه بهره می برد و این سنسور پایین دکمه های ولوم قرار گرفته است. ضمناً به نظر می رسد که خبری از جک 3.5 میلی متری هدفون نیست و در پایین هم کانکتور USB تعبیه شده.

در حال حاضر مشخصات سخت افزاری دستگاه به تایید نرسیده اما بنابر شایعات، اسنپدراگون 636 در نقش قلب تپنده ظاهر می شود و می توان منتظر مشخصاتی دیگری مثل 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 8.1 اوریو بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید