نماینده مردم طبس در مجلس:

مدارس فرسوده خراسان‌جنوبی نیازمند توجه ویژه خیرین برای نوسازی است

  • اجتماعی
  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۲:۳۹
    کد خبر :269047

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی گفت: خراسان‌جنوبی با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس و این‌که بخش‌هایی از استان روی گسل است، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود، در صورت وقوع حوادث طبیعی می تواند بحران آفرین باشد.

به گزارش ایسنا، دکتر «امیرحسنخانی»، امروز(6 اردیبهشت)، در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: با توجه به منابع مالی دولت و مشکلاتی که دارد با حضوری که خیرین مدرسه ساز در بحث مدرسه‌سازی در کشور کردند، اقدامات بزرگی در بحث مدرسه‌سازی انجام شده است.

وی افزود: مشکلات ما در خراسان‌جنوبی بسیار بیشتر از سایر نقاط کشور است، چون این استان جزو مناطق کمتر برخوردار و توسعه‌نیافته است.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خراسان‌جنوبی با توجه به فرسوده بودن بخشی از مدارس و این‌که بخش‌هایی از استان بر روی گسل قرار دارد، اگر مدارس فرسوده بازسازی نشود در صورت وقوع حوادث طبیعی می‌تواند بحران آفرین باشد.

امیرحسنخانی با بیان این‌که رویکرد خیرین مدرسه‌ساز برای ساخت مدرسه در خراسان‌جنوبی مثبت است و امید است با این رویکرد با توجه به عملکردی که خیرین مدرسه‌ساز استان دارند اتفاقات خوبی در سال جدید رقم بخورد، تصریح کرد: با رایزنی بیشتر و دادن اطلاعات و امکانات بیشتر به خیرین می‌توان کارهای بزرگتری انجام داد.

وی اظهار کرد: امید است در سال جدید شاهد افزایش چشم‌گیر خیرین مدرسه‌ساز در استان باشیم.

نماینده مردم طبس، فردوس، سرایان و بشرویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این‌که دولت اعتبار کافی برای ساخت مدرسه ندارد و این امر همت خیرین را می‌طلبد، تصریح کرد: خیرین به علت این‌که مشاهده کردند اعتبارات دولت کافی نیست به این امر خیر ورود کرده‌اند و هر سال نیز میزان اعتبار خیرین مدرسه‌ساز از سال قبل آن بیشتر می‌شود.

امیرحسنخانی ادامه داد: از این‌رو امید است خیرین امسال نیز چون گذشته در استان حضور چشمگیری داشته باشند.

وی یادآور شد: ما در حوزه انتخابیه در سطح روستایی و شهری مدارس فرسوده داریم و دچار مشکل هستیم که لازم است خیرین ورود پیدا کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید