درگیری شدید بین هواداران لیورپول و رم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۵۵
    کد خبر :268156

پلیس مرسی ساید دو مظنون را که قصد قتل یک هوادار لیورپول را داشتند، دستگیر کرد.

دقایقی پیش از شروع دیدار لیورپول و رم، درگیری‌های شدیدی بین هواداران دو تیم گزارش شد. پلیس مرسی ساید، گزارش‌هایی از درگیری و حمله شدید به سمت یک مرد در کافه آلبرت در نزدیکی آنفیلد خبر داد. پس از بازی، پلیس مرسی ساید مدعی شد که دو مرد که یکی 25 و دیگری 26 ساله بودند، در رابطه با این درگیری دستگیر شدند.

قربانی که یک مرد 53 ساله و هوادار لیورپول است، از ناحیه سر دچار مصدومیت شده و در شرایط بحرانی در بیمارستان به سر می‌برد.

پل اسپیت از اداره پلیس در این رابطه گفت:” ما باور داریم که قربانی در لیورپول بوده و به همراه برادرش برای تماشای بازی لیورپول – رم به یک کافه رفته و در جریان درگیری هواداران لیورپول و رم در ساعت 7:35 دقیقه حضور داشته است. گزارش شاهدان محلی حاکی از است که ضربه ای با یک کمربند به سر این قربانی وار شده و او به روزی زمین افتاده است. سپس توسط آمبولانس به بیمارستان منتقل شده است. شرایط او فعلا بحرانی توصیف شده است.”

به گزارش ورزش سه، باشگاه لیورپول نیز از این اتفاقات ابراز تاسف کرد. در بیانیه باشگاه آمده:” باشگاه لیورپول از شنیدن خبر اینکه یکی از هواداران باشگاه، پیش از دیدار تیم مقابل رم مورد حمله قرار گرفته و در حال حاضر در شرایط بحرانی قرار دارد، شوکه شده است. ما در کار او و خانواده اش در این روزهای سخت خواهیم بود و همواره آنها را حمایت خواهیم کرد. از زمان رخ دادن اتفاقات، باشگاه با مسئولین اورژانس در ارتباط است و اوضاع را زیر نظر دارد.”

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید