اینستاگرام به‌روز شد: آپلود سریع‌تر و ساده‌تر چندین فایل به‌صورت هم‌زمان

    کد خبر :268122

ساعتی پیش اینستاگرام اعلام کرد که به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس و فیلم خود را منتشر کرده که نحوه بارگذاری تصاویر و کلیپ‌ها و همینطور انتشار استوری‌ها در آن بسیار ساده‌تر و سریع‌تر شده است. اکنون این امکان را دارید که خیلی راحت‌تر و به طور هم‌زمان چندین فیلم و تصویر را بر روی صفحه اکانت خود به اشتراک بگذارید.

کافی است تا اپلیکیشین خود را به‌روزرسانی کرده و برای آپلود فایل‌‌ها باز کنید تا با یک آیکن جدید در گوشه سمت راست در بالا مواجه شوید. بر روی آن ضربه بزنید و حالا این امکان را دارید تا ۱۰ فایل عکس و فیلم را از گالری گوشی انتخاب و بارگذاری کنید. در صفحه ویرایش شما می‌توانید یک پیش‌نویس از تمامی تصاویر و کلیپ‌هایی که انتخاب کرده‌اید، مشاهده کنید. برای تغییر و ویرایش بر روی هر فایلی که مایلید ضربه‌ای بزنید و به‌راحتی به‌طور مجزا آن را مورد ویرایش قرار دهید، بر روی آن متن بنویسد و استیکر بچسبانید. هنگامی هم که کار ویرایش به پایان رسید تمامی فایل‌ها به طور همزمان و با همان ترتیب که قرار گرفته‌اند بر روی اکانت‌تان منتشر خواهند شد.

به علاوه اکنون اینستاگرام به شما پیشنهاد می‌کند که یک استیکر مکانی نیز بر روی تصاویر، فیلم و استوری‌هایتان اضافه کنید. این استیکر موقعیت، نزدیک‌ترین مکانی که شما آن تصویر را گرفته‌اید و ویدیو را ضبط کرده‌اید، مشخص می‌کند.

این به روز‌رسانی از هم اکنون برای تمامی گوشی‌های هوشمند اندرویدی در دسترس قرار دارد. البته دوستانی که از گوشی‌های آی‌فون استفاده می‌کنند نیز نگران نباشند. طبق اطلاعیه اینستاگرام، نسخه iOS این بروز‌رسانی نیز تا یکی دو هفته آینده منتشر خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید