روایت «خواستگاری» مهدی فخیم زاده در رادیو

    کد خبر :267871

روایت فیلم سینمایی «خواستگاری» در برنامه «آپاراتچی» و پخس نمایش طنز «مسابقه بی مسابقه» با سوژه «دیوار چین» از جمله اخبار شبکه رادیویی صبا است.

برنامه «آپاراتچی» فیلم سینمایی «خواستگاری» ساخته مهدی فخیم زاده را برای مخاطبان و علاقمندان به دنیای فیلم و سینمای کمدی روایت می کند. برنامه «آپاراتچی» که با روایتی طنزآمیز به معرفی فیلم های کمدی ایران و جهان می پردازد، روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت به مرور و روایت فیلم «خواستگاری» اختصاص دارد.

«خواستگاری» عنوان فیلم سینمایی ساخته مهدی فخیم زادهمحصول سال ۱۳۶۸ ایران است که در آن زنده یاد هادی اسلامی و ثریا قاسمی ایفای نقش کرده اند.

«آپاراتچی» برنامه ای از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا است که به تهیه کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان‎دوست و با اجرای مهرناز فقیهی روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه ساعت ۱۵:۳۰روی موج اف ام ردیف ۱۰۵.۵ از رادیو صبا پخش می شود.

شنوندگان می توانند تکرار برنامه «آپاراتچی» را در روزهای فرد و پنجشنبه و جمعه بشنوند.

مسابقه ای برای رسیدن به «دیوار چین» در رادیو صبا

نمایش طنز «مسابقه بی سابقه» با سوژه قراردادن «دیوار چین» لحظه های شاد و مفرحی را با همراهی مخاطبان رادیو صبا ایجاد می کند.

در برنامه «مسابقه بی سابقه» پرسش های مختلفی با موضوعات هنری ، ورزشی، اطلاعات عمومی و … طرح و در قالب مسابقه نمایشی طنز به آن پاسخ داده می شود.

این برنامه روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت «دیوارچین» را سوژه برنامه قرار می دهد.

نمایش طنز «مسابقه بی سابقه» برنامه ای از گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا است که به تهیه‎کنندگی و نویسندگی مریم قاسمی و با بازیگری محمدرضا قلمبر، مسعود خواجه‎وند و صاحبه عظیمی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۵:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید