واکنش الهام امین زاده به عدم رعایت حقوق خبرنگاران توسط مسئولان

  • سیاسی
  • پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۵۵

دستیار ویژه رئیس‌جمهوری در امور حقوق شهروندی در واکنش به برخی برخوردهای نامناسب صورت گرفته نسبت به خبرنگاران از سوی وزرا گفت: شما به خاطر فشار کاری ببخشید.

الهام امین زاده در جریان سفر به لرستان در پاسخ به این سوال که «خبرنگاران به عنوان یک شهروند حقوق آنها رعایت نمی شود و بارها وزرا و مدیران با آنها برخوردهای نامناسبی داشته اند» اظهار داشت: به هر حال حقوق شهروندان و به خصوص خبرنگاران بسیار مهم بوده چرا که خبرنگاران صدای رسای ملت هستند و اطلاعات و دانش را انتقال می دهند.

وی با تاکید بر اینکه اگر خبرنگاران در فضای رسانه ای خود امانت را رعایت کنند و انتقاد سازنده داشته باشند قائدتا نباید برخورد بدی با آنها صورت گیرد گفت: دوستانی هم که اگر برخورد نامناسبی می کنند به طور معمول سعی می کنند آن را جبران کنند اما خبرنگاران در کل مورد احترام هستند.

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور حقوق شهروندی در پاسخ به این سوال که برخوردهای کلامی بین مسئولان ملی، وزرا و خبرنگاران این روزها خیلی زیاد شده است گفت: شما به خاطر فشار کاری ببخشید.

امین زاده همچنین در پاسخ به این سوال که از لحاظ قانونی در این رابطه و حمایت از خبرنگاران آیا قانونی تصویب می شود گفت: شما پیشنهاد بدهید به طور حتم  به عنوان حقوق شهروندی مورد بررسی قرار می دهیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید