پیش بازی لیورپول – رم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۱۰
    کد خبر :267523

دو تیم لیورپول و رم، امشب در ورزشگاه آنفیلد شهر لیورپول به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرانجام نوبت به دیدارهای نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسید و ورزشگاه آنفیلد، میزبان اولین دیدار امسال خواهد بود. لیورپول که با قدرت راهی این مرحله از رقابت ها شده و توانسته در دو بازی، 5-1 سیتی را شکست داده و صعود کند، امشب میزبان رم خواهد بود.

شاگردان کلوپ که در جام‌های دیگر امسال به توفیقی دست نیافته اند، تمام تمرکز خود را بر روی چمپیونزلیگ و کسب نتیجه در این رقابت ها گذاشته اند. در حقیقت کلوپ تلاش می‌کند که تیمش را پس از 13 سال به قهرمانی رقابت ها برساند.

با این حال او کار سختی پیش رو دارد زیرا با رقیبی شگفتی ساز، تاکتیکی، فیزیکی و قدرتمند روبرو خواهد شد. در حقیقت رم شگفتی ساز این فصل لیگ قهرمان بوده است.

آنها که به سختی از سد شاختار عبور کردند تا به مرحله یک چهارم برسند، در این مرحله با بارسا روبرو شدند و در دیدار رفت 4-1 در نوکمپ شکست خوردند ولی پیروزی 3-0 آنها در المپیکو مقابل بارسا، مطمئنا عجیب ترین نتیجه این فصل بود که هیچکس انتظارش را نداشت. حال رم با روحیه ای بسیار بالا برای این بازی آماده می‌شود و انگیزه شاگردان دی فرانچسکو برای کسب پیروزی و صعود به فینال بسیار بالاست.

دو تیم تا به حال 6 بار به مصاف یکدیگر رفته اند که 3 پیروزی برای رم و 2 پیروزی برای لیورپول به دست آمده و دیگر دیدار دو تیم با تساوی به پایان رسیده است. لیورپول از همراهی لالانا، ماتیپ، امره جان و کلاین محروم است و در آن سو، کارسدورپ و دفرل نمی‌توانند تیم دی فرانچسکو را همراهی کنند. دو تیم محرومی برای این بازی نخواهند داشت. اما خبر خوب برای رمی ها، بازگشت دیگو پروتی به ترکیب این تیم پس از سه هفته دوری از میادین است.

به گزارش ورزش سه، همچنین کولاروف، فلورنزی، ده روسی و ژکو که مقابل اسپال استراحت داده شده بودند، به ترکیب رم بازخواهند گشت. در آن سو نیز فیرمینو، روبرتسون، آرنولد، لوورن و چمبرلین در بازی قبلی لیورپول حضور نداشتند که برای این بازی انتظار می‌رود در ترکیب قرار بگیرند.

ترکیب احتمالی:

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید