رویارویی ایران با پرتغال در محبوب‌ترین شهر جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۹:۳۴
    کد خبر :267518

معاون نخست‌وزیر روسیه محل رویارویی تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال را محبوب‌ترین شهر جام جهانی ۲۰۱۸ فوتبال نامید.

به گزارش بازتاب به نقل از گازتای روسیه، ویتالی موتکو گفت: سارانسک شهر محبوبی در میان شهرهایی است که مهیای میزبانی از جام جهانی 2018 فوتبال می‌شوند.

معاون نخست‌وزیر روسیه ادامه داد: 600 مکان وجود دارند که ما برای بهره‌برداری در جام جهانی 2018 ساخته‌ایم که 50 تا را باید معرفی کنیم. برای نمونه در نیژنی نووگورود ایستگاه متروی لوکسی ساخته شده که هنوز 50 متر دیگر باید توسعه یابد. شهرها در توسعه اقدامات گام‌های اساسی برداشتند و از آنها خواستیم تا در مسیر زیباسازی تلاش کنند. می‌توانم بگویم سارانسک شهر محبوبی در میان شهرهای میزبان دیدارهای جام جهانی 2018 روسیه است. مشارکت مردمی و سران شهری بسیار زیاد است. روحیه مضاعفی در پیشبرد برنامه‌ها دیده می‌شود و معتقدم هنوز زمان برای اصلاح کارها داریم.

ورزشگاه تازه‌ساخت شهر سارانسک با ظرفیت 45 هزار تماشاگر میزبان یکی از بازی‌های مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه میان تیم‌های ملی فوتبال ایران و پرتغال در روز 4 تیر خواهد بود.

جام جهانی 2018 در روزهای 24 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری در 12 ورزشگاه 11 شهر روسیه با شرکت 32 تیم برگزار خواهد شد. ایران در گروه B این رقابت‌ها با پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید