سه مربی ایرانی و یک خارجی در جنگ صعود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۲۳
    کد خبر :267473

لیگ یک حساس ترین هفته های خود را تجربه می‌کند و حالا تعداد تیم های مدعی صعود به کمتر از انگشتان یک دست رسیده است.

روز گذشته هفته سی و سوم لیگ آزادگان برگزار شد و حالا تیم های نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران، خونه به خونه بابل و بادران تهران تیم های مدعی صعود به شمار می روند؛ البته فجر سپاسی هم شانس صعود دارد؛ اما احتمال حضور آن ها در لیگ هجدهم بسیار کم است.

شاگردان محمود فکری در مسجد سلیمان شانس اصلی صعود و صدرنشینی به شمار می روند. آن ها ۶۴ امتیازی هستند و با ایجاد فاصله سه امتیازی نسبت به نساجی و خونه به خونه، تنها یک امتیاز برای قهرمانی می‌خواهند. نفت در هفته پایانی به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و باتوجه به بازی خانگی، کار سختی برای کسب حداقل امتیاز نخواهد داشت.

دو تیم مازندرانی و پرطرفدار فوتبال ایران دیگر شانس های لیگ برتری شدن هستند. خونه به خونه با اسکوچیچ ۶۱ امتیاز جمع کرده و با تفاضل گل بهتر نسبت به نساجی در رده دوم قرار دارد؛ تفاضل گل آن ها +۲۱ است و در بازی پایانی به مصاف برق جدید شیراز خواهند رفت.

جواد نکونام که فصل را با خونه به خونه آغاز کرد، حالا روی نیمکت نساجی قائم شهر حضور دارد. آن ها در هفته های اخیر عملکرد خوبی داشته اند اما به سبب تفاضل گل کمتر، در رده سوم هستند. شاگردان نکونام امیدوارند با پیروزی پرگل مقابل راه آهن جواز صعود به لیگ برتر را بگیرند.

به گزارش ورزش سه، بادران نیز با مربی جوان و با دانشش در اندیشه یک صعود دراماتیک است. تیم ربیعی ۵۹ امتیاز دارد و باید در مسابقه آخر خود پیروز شده و امیدوار به امتیاز دادن دو تیم مازندرانی باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید