منتظر 2 قطعه جدید از “سینا شعبانخانی” باشید

    کد خبر :267439

مدیر برنامه های سینا شعبانخانی گفت: شعبانخوانی در اردیبهشت ماه دو قطعه منتشر خواهد کرد و در نیمه دوم اردیبهشت کنسرت این خواننده برگزار خواهد شد.

کامبیز طاهری مدیر برنامه های سینا شعبانخانی درباره فعالیت های این خواننده گفت: شعبانخوانی در اردیبهشت ماه دو قطعه منتشر خواهد کرد و در نیمه دوم اردیبهشت کنسرت این خواننده برگزار خواهد شد.

وی در همین راستا افزود: انتشار قطعات و زمان دقیق آن هنوز مشخص نشده است و بستگی به مجوز ارشاد دارد. اسم قطعی قطعات هنوز مشخص نشده و با توجه به این که ترانه ها، اشعار و موسیقی در حال بررسی برای مجوز است بنابراین اسم قطعات را در زمانی که نامه نشر می دهیم انتخاب خواهیم کرد.

مدیر برنامه های سینا شعبانخانی درباره کسانی که در تولید قطعات با سینا شعبانخانی همکاری کرده اند اظهار کرد: حامد برادران مدیریت تولید آثار سینا شعبانخانی را برعهده دارد.

طاهری به کنسرت شعبانخانی اشاره کرد و افزود: این هنرمند کنسرت تهران را در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد کرد. کنسرت های استانی این خواننده نیز پس از ماه مبارک رمضان در اهواز، تبریز، ساری و بوشهر برگزار خواهد شد.

وی درباره پیشنهادات برای تیتراژ سریال ها توضیح داد: با تیتراژ “ماه عسل” و “هست و نیست” پیشنهادات به سینا شعبانخوانی بسیار بیشتر شده است، مطمئنم در شش ماه اول سال در حوزه تیتراژ فعالیتی نداریم. در زمینه بازیگری هم شعبانخانی پیشنهاداتی داشته است اما ترجیح می دهد که در کاری که تخصص ندارد فعالیت نکند.

مدیر برنامه های سینا شعبانخانی خاطرنشان کرد: قرارداد تور خارجی این خواننده در شهرهای اروپا تا دو هفته آینده بسته خواهد شد و پس از آن شهرهایی که این هنرمند در آن ها کنسرت خواهد داشت اعلام می شوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید