مدیرعامل سازمان تاکسیرانی خبر داد

بیمه تکمیلی رایگان 80 هزار تاکسیران/ توقف نوسازی تاکسی‌های فرسوده ازسوی شرکت خودروساز داخلی

    کد خبر :267359

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی تهران از بیمه تکمیلی 80 هزار راننده تاکسی خبر داد و گفت: بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی دارای کارنامه هوشمند فعال است.

به گزارش ایسنا، علیرضا قنادان با حضور در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم تقدیر از رانندگان برتر شرکت پانیذ گفت: خانواده تاکسیرانان افتخار دارد که در قالب شرکت پانیذ خدمت‌رسانی به شهروندان را در قالب سرویس مدارس انجام می‌دهد که خوشبختانه هر ساله این نقش پر رنگ تر و بهتر انجام خواهد شد.
فعالیت بدون ضابطه 5000 خودرو به عنوان سرویس مدرسه در تهران

وی با بیان اینکه در سال جاری تحصیلی سازماندهی 16 هزار سرویس مدرسه برعهده سازمان تاکسیرانی است گفت: 6000 تاکسی در قالب سرویس مدرسه فعالیت می‌کنند و مابقی سرویس‌های مدارس نیز تحت نظارت سازمان تاکسیرانی هستند که دستورالعمل جذب و نظارت آنها توسط سازمان تاکسیرانی تدوین شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه متاسفانه با وجود نظارت بالا، هنوز شاهد هستیم که براساس اخبار غیررسمی حدود 5000 خودرو بدون رعایت ضابطه در امر سرویس مدرسه فعال هستند،‌ گفت: باید به سمت کنترل بیشتر پیش برویم تا بتوانیم خدمات بهتر مدرسه را از سوی شرکت پانیذ ارائه دهیم.
بیمه تکمیلی رایگان برای 80 هزار تاکسیران

قنادان در ادامه‌ با اعلام خبری خوش به تاکسیرانان، گفت‌: یکی از موضوعاتی جدی که جزو مطالبات تاکسیرانان بود، مساله بیمه درمانی آنها بود که رانندگان تاکسی زیر نظر بیمه تامین اجتماعی هستند، اما به دلیل برخی مشکلات رانندگان جدید نمی‌توانستند بیمه تامین اجتماعی را دریافت کنند.

وی با بیان این که به سهم خود در تاکسیرانی برای کم کردن بار همه رانندگان تاکسی شهر تهران در صدد آن هستیم که بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی دارای کارنامه هوشمند فعال ایجاد کنیم، گفت‌: به زودی سامانه ثبت‌نام بیمه تکمیلی رانندگان تاکسی بر روی سایت شهرداری فعال خواهد شد و رانندگان متقاضی می‌توانند نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با بیان این که این بیمه تکمیلی برای رانندگان تاکسی 100 درصد رایگان است و خدمات درمانی کلینیکی و پاراکلینیکی در قالب بیمه تکمیلی ارائه می‌شود، گفت‌: این مساله و عیدی در حد توان سازمان تاکسیرانی بود، اما جا دارد، دولت هم دست به کار شود و به تاکسیرانان کمک بیشتری کند.

وی با بیان این که به ازای هر تاکسیران 200 تا 300 هزار تومان هزینه درمانی از سوی شهرداری تقبل می‌کند، گفت‌: 80 هزار راننده تاکسی داریم که پیش‌بینی می‌شود 60 هزار نفر از آنها در این سامانه برای دریافت خدمات بیمه تکمیلی ثبت‌نام کنند.

قنادان در ادامه‌ با اشاره به این که این بیمه برای تاکسیرانان رایگان است، اما در نظر داریم که برای خانواده‌ آنها تا 70 درصد تخفیف بگیریم، خاطر نشان کرد: رانندگان تاکسی که والدینشان تحت پوشش آنها قرار دارند نیز، می‌توانند نسبت به بیمه تکمیلی خانواده‌هایشان اقدام کنند

وی با بیان این که برای اجرای این طرح بزرگ با چند شرکت بیمه گر رایزنی صورت گرفته شده است، بیان‌ کرد: با این حال از آن جایی که یک پروژه‌ بزرگ است باید شرکت بیمه گر از طریق مناقصه انتخاب شود، اما تخصیص منابع از سوی شهرداری انجام شده است و تنها در حال‌ یافتن شرکت بیمه گر هستیم.
توقف نوسازی تاکسی‌های فرسوده از سوی شرکت خودروساز داخلی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی در ادامه‌ در مورد روند نوسازی تاکسی‌های فرسوده با گلایه از شرکت خودروساز داخلی، گفت‌: در سال حمایت از کالای ایرانی قرار داریم و برنامه ما این است که از تولیدات داخلی استفاده کنیم، اما متاسفانه شاهد هستیم که شرکت طرف قرارداد در نوسازی تاکسی های فرسوده به دلیل برخی از مشکلات مالی با سایر سازمان‌ها، صدور پیش فاکتور را متوقف کرده است و عملا با این اقدام خود پروژه‌ نوسازی تاکسی‌های فرسوده در کل کشور را متوقف کرده است و 10 هزار تاکسی در صف نوسازی قرار دارند که لازم است مسئولان فکری به حال این موضوع کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید