روش جدید برای معروفیت؛

چقدر میدی گزینه شهرداری تهران شوی؟

    کد خبر :26725

این روزها بحث انتخاب شهردار تهران به شدت داغ است و عده ای هم این وسط تلاش می کنند از شرایط موجود برای کسب شهرت بیشترین بهره را ببرند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، بحث انتخاب شهردار تهران درحالی داغ است که عده ای برای کسب شهرت همه کار می کنند تا شاید در برخی از رسانه های دست چندمی و کانال های تلگرامی نامی برای خود دست و پا کنند.

اسامی رد و بدل شده در برخی منابع گاه چنان زیاد است که مخاطب تصور می کند افراد مطرح شده واقعا صاحب توانمندی و کارنامه ای خاص هستند این در حالیست که بررسی ها نشان می دهد بسیاری از این افراد با پرداخت مبالغی تلاش می کنند صرفا نام خود را در رسانه ها مطرح کنند. طبعا رسانه های معتبر کشور از گرفتار شدن در این بازی زشت خودداری می کنند ولی برخی رسانه های دست چندمی و کانال های تلگرامی وسوسه می شوند تا با دریافت مبلغی فرد را به عنوان گزینه شهرداری مطرح کنند.

اگرچه در ظاهر این نوع طرح اسم مسخره به نظر می رسد اما خوب که دقت کنید متوجه می شوید این افراد در آینده با استناد به همین نوع مطرح شدن به دنبال کسب سهم در شهرداری می روند تا شاید بتوانند مدیریتی هرچند معمولی را در شهرداری به دست آورند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید