به کودکان شلیک نکنید راهی جشنواره فیلم فجر

کارگردان فیلم پنالتی گفت: تهیه کننده “به کودکان شلیک نکنید” به شدت در تلاش‌اند تا بودجه کافی برای تولید این فیلم را تامین کنند اما آنچه مسلم است اینکه امیدها افزایش یافته و این فیلم امسال تولید می‌شود.

انسیه شاه حسینی نویسنده و کارگردان مطرح سینما  درخصوص تولید فیلم “به کودکان شلیک نکنید” گفت: تهیه کننده اثر به شدت در تلاش‌اند تا بودجه کافی برای تولید این فیلم را تامین کنند اما آنچه مسلم است اینکه امیدها افزایش یافته و این فیلم امسال تولید می‌شود.
وی در همین راستا افزود: با توجه به اینکه مقدمات تولید “به کودکان شلیک نکنید” فراهم شده به احتمال فراوان امسال با این اثر در جشنواره فیلم فجر سی و ششم حاضر خواهم بود.
کارگردان فیلم پنالتی از ساخت مستندی تازه خبر داد و تصریح کرد: طی زمانی که برای تامین بودجه فیلم سینمایی‌ام انتظار می‌کشیدم فرصت را مغتنم شمرده و مراحل ساخت مستندی از زندگی خودم را شروع کردم.
وی درباره داستان این مستند اظهار داشت: این مستند درباره خاطرات زمان جنگ است که خودم آن را تجربه کرده‌ام. مستند در زمان حال تولید شده و به واگویی خاطرات دوستان زمان جنگ می‌پردازد که در مورد وقایع آن دوران صحبت می‌کنند.
شاه حسینی با گلایه از بی تفاوتی مدیران به مسائل ارزشی خاطرنشان کرد: حمایت از آثار ارزشی لازم است زیرا این روزها فیلم‌های کم ارزش می‌فروشند و این چنین فیلم‌هایی یا ساخته نمی‌شوند و یا در صف پیدا کردن بودجه سرگردان می‌شوند. لذا حمایت مدیران، انتشار فراخوان و سفارش چنین آثاری واجب است. در این صورت می‌بینید که چه تعداد کارگردان هستند که برای ساخت فیلم‌های ارزشی انگیزه دارند. من این وضعیت را در خصوص فیلم “به کودکان شلیک نکنید” تجربه کردم. البته من پاپس نکشیده‌ام و حالا زمزمه ‌های امیدبخشی برای ساخت فیلمم به گوش می‌ رسد.
0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید