کن و سولقان یکی از مهمترین مسیرهای تفرجی کوهستانی تهران

    کد خبر :266261

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه گره گشایی از مشکلات مردم باید باور و اعتقاد قلبی مدیران باشد، تاکید کرد: مانع تراشی در برابر درخواستهای مردمی ساده ترین راه حل برای یک مدیر است.اما ما در مدیریت شهری در چارچوب قانون موظف به گره گشایی از مشکلات مردم هستیم.

به گزارش ایسنا، علی نوذرپور در جمع بخشدار، روسای شورای اسلامی و دهیاران روستاهای حریم کن طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و اعیاد شعبانیه، خاطر نشان کرد: ما بر این باوریم که روستاهای کن حتما خواهد توانست جزء یکی از مهمترین مسیرهای تفرجی کوهستانی تهران واقع شود و تا رسیدن به آن نقطه از هیچ کمک و کوششی دریغ نخواهیم کرد.

شهردار منطقه ۲۲ گفت: با وجود منابع و ظرفیت‌های موجود در حریم روستاهای کن می‌توان توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی را در سطح منطقه و روستاها شاهد باشیم.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی که در ایام نوروز از روستاهای واقع در حریم منطقه داشت، تاکید کرد: شخصا به خاطر مسئولیت‌های گذشته‌ام به موضوع دهیاری‌ها آگاه و واقف هستم و با توجه به مسولیت‌هایی که در وزارت کشور داشتم حتما نگاه توسعه‌ای به روستاهای منطقه دارم.

نوذرپور در همین زمینه تاکید کرد: مستندهای قانونی در قالب برنامه توسعه ۵ ساله روستایی در شهرداری ها و شورا های روستا موجود است که پیشنهاد می شود روستاهای سطح منطقه با توجه به امکانات، منابع و زیربناهایی که در روستا وجود دارد، این سند توسعه را تهیه کنند تا هم روستا و هم اهالی روستا از مزیت های آن بهرمند شوند.

شهردار منطقه ۲۲ با بیان اینکه شهرداری طبق قانون موظف به نظارت بر ساخت و ساز هاست و در برابر بی قانونی در ساخت و سازها طبق قانون عمل می‌کند،تصریح کرد: شهرداری منطقه این ظرفیت را دارد تا سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه های فرهنگی، تفریحی و ورزشی را برای سرمایه گذاری به روستا ها معرفی کند تا در اشتغال زایی جوانان روستا، گردشگری و ترویج فرهنگ های بومی روستاها کمک شایانی شود.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، وی با اشاره به اینکه هدف شهرداری منطقه، مشارکت بین شهرداری، شورا های روستا و مردم است گفت: روستاییان می توانند با توجه به زیرساختهای روستاهای خود، برنامه ها و طرح های گردشگری و جذب توریست را تهیه و ارائه نمایند و ما آنهارا برای اجرا در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهیم و یا از خود روستاییان در اجرای طرح ها با نظارت شوراها و دهیاری ها استفاده می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید