هادی‌پور: هیچ تکواندوکاری در ایران کار راحتی برای حضور در تیم ملی ندارد/ حریفی را دستکم نمی‌گیرم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۱:۲۱
    کد خبر :266204

قهرمان مسابقات جام فجر تکواندو گفت: هیچ تکواندوکاری در ایران کار راحتی برای عضویت در تیم ملی ندارد و من نیز رقبای بسیار خوبی دارم.

آرمین هادی‌پور در خصوص قهرمانی در مسابقات جام فجر تکواندو اظهار داشت: مسابقات جام فجر برای من مانند سایر مسابقات بود و تلاش کردم بخشی از توانایی‌های خود را نشان بدهم. در حال حاضر نیز با توجه به مراحل آماده‌سازی تیم ملی نه تنها من بلکه تمامی ملی‌پوشان در اوج آمادگی نیستند و قطعا بهترین شرایط آمادگی بازیکنان زمان اعزام به مسابقات خواهد بود.

وی در خصوص شرایط خود برای عضویت در تیم ملی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هیچ تکواندوکاری در ایران کار راحتی برای عضویت در تیم ملی ندارد و من نیز رقبای بسیار خوبی دارم و هیچ بازیکنی را دست‌کم نخواهم گرفت. تمام تلاش من نیز عضویت در تیم ملی است.

ملی‌پوش وزن اول تیم ملی تکواندو در خصوص اهداف خود در سال 97 عنوان کرد: مسابقات المپیک یک نردبان است و حضور در سایر رویدادها پله‌های این نردبان هستند. اهداف من نیز در سال جاری حضور در تمامی مسابقات است و موفقیت در آنها است. در این راه نیز تمام تلاش خود را برای هر موفقیت در هر مسابقه انجام خواهم داد اما در غیر این صورت نیز نا امید نخواهم شد و به پله‌های دیگر نردبان فکر خواهم کرد.

به گزارش تسنیم ،هادی‌پور در پایان با ابراز امیدواری برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: دل هر بازیکنی می‌خواهد تا در این دو رویداد حضور داشته باشد و من نیز از این قضیه مستثنی نیستم. امیدوارم به این آرزوی خود برسم و تلاش کنم در این دو رویداد نیز موفق باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید