مردها حق دارند همزمان عاشق دو زن باشند!

    کد خبر :265754

می‌دانم به چه فکر می‌کنید؛ مردی که همزمان عاشق بیشتر از یک زن باشد باید یک خودخواه تمام عیار باشد. مردهایی که اینچنین هستند حتما بسیار هوسباز و حریص هستند که هیچ اهمیتی به احساسات و عواطف زنها نمی‌دهند، درست است؟ اما این حرف‌ها کاملا نادرستند! دلیلش هم ساده است؛ مردی که عاشق بیشتر از یک زن است لزوما سنگدل و هوسباز نیست. برای مردها این امکان وجود دارد که همزمان عاشق دو زن باشند، زیرا هیچ دو زنی مثل هم نیستند.

برترین ها – ترجمه از هدی بانکی: بعضی از زنها شنونده‌ی خوبی هستند، بعضی‌ها دستپخت خیلی خوبی دارند و عده‌ای هم شخصیت حمایت‌گر دارند. اگر مردی بتواند همه‌ی این ویژگی‌ها را در وجود یک زن پیدا کند، دلیلی ندارد دنبال زن دیگری بگردد. اما همه‌ی مردها اینقدر خوش شانس نیستند.
حتما فکر می‌کنید مردی که رابطه‌ی عاشقانه‌ای با یک زن دارد، اگر همزمان عاشق زن دیگری هم بشود، در تله‌ی خیانت عاطفی افتاده است. چون باور دارید که مرد در زندگی‌اش فقط می‌تواند عاشق یک زن باشد و زندگی‌اش را با او شریک شود. حتما فکر می‌کنید مردی که با وجود رابطه داشتن با یک زن، دل به زن دیگری می‌بندد حتما مشکلی در روابط خود دارد که با رابطه برقرار کردن با زنی دیگر، می‌خواهد کمبودها و مشکلات رابطه‌ی اولش را جبران کند. اما همه‌ی اینها تنها زمانی صحت دارند که مرد سعی کند احساسات خود را پنهان کند. اینکه در مورد عشق جدیدش چه می‌کند و چه تصمیمی می‌گیرد، تعیین خواهد کرد که او خائن است یا نه.

بیشتر مردها عقیده دارند بهترین کار این است که عشق جدید خود را تا جایی که ممکن است از همسرشان پنهان کنند. مردها معمولا این روش را در پیش می‌گیرند تا دل همسرشان را نشکنند، اما این اشتباه بزرگی است. وقتی مردی چنین کاری می‌کند، عشق جدیدش تبدیل به یک راز شده و پنهان کاری می‌شود. پنهان کاری نیازمند دروغگویی است، چون مرد اصرار دارد رازش را به هر قیمتی حفظ کند. این کار رسما خیانت است!

پس یک مرد چگونه می‌تواند همزمان عاشق دو زن باشد بدون اینکه خیانت کار تلقی شود؟

مرد با عشق جدیدش چه باید بکند؟!

عشق، با حقیقت، اعتماد و ارتباط رشد می‌کند. شاید احمقانه به نظر برسد اما کار درست برای یک مرد این است که عشق جدید خود را پیش همسرش فاش کند. اگر حقیقت را به او نگوید، حتما خیانت کار و خود خواه محسوب می‌شود که از اخلاقیات بویی نبرده، و نه تنها همسرش او را اینگونه می‌بیند بلکه مردهای دیگر هم همین برچسب را به او می‌‌زنند.

مرد باید به همسرش بگوید که عاشق و دلباخته‌ی زن دیگری هم شده است. مرد باید زمانی را برای گفتن این حقیقت به همسرش انتخاب کند که مناسب باشد و با احتیاط و احترام حرف بزند. او باید دلایل خود را جوری بیان کند که هوسران تلقی نشود. قدم بعدی این است که تاکید کند عشق او نسبت به همسرش با ورود عشق جدید، آسیبی ندیده و نخواهد دید. اگر دیگر عاشق او نبود، وقتش را تلف نمی‌کرد و به زندگی با او ادامه نمی‌داد.

مرد باید این فرصت را به همسر و عشق اولش بدهد که به او، نظرش و عشق‌شان اعتماد کند. این زن عشق است و مرد باید به عقاید او احترام بگذارد و تصمیم نهایی‌اش را بپذیرد. اگر مرد، بی‌غل و غش و قابل اطمینان باشد، همسرش خوب به او گوش داده و با مهربانی واکنش نشان می‌دهد. اما اگر زن با پیشنهاد مرد مخالف باشد، مرد باید شرایط را خوب بررسی کند و الویت‌های فردی‌اش را کاملا مشخص کند. اگر نهایتا به این نتیجه برسد که فضایی برای نفر سوم در رابطه‌ وجود ندارد و نظم و آرامش زندگی‌ بهم خواهد خورد، می‌تواند با عشق جدیدش زندگی جدیدی را شروع کند. این کار خیانت تلقی نمی‌شود.

اما اگر با وجود مخالفت همسرش، تصمیم بگیرد به رابطه با عشق جدیدش ادامه بدهد، خیانت کرده و لایق این است که او را هر چیزی خطاب کنند. اگر مرد همسرش را به حدی دوست دارد که قادر به اعتراف اتفاق جدیدی که در قلبش روی داده نیست، پس از این می‌ترسد که عشق اولش را از دست بدهد، بنابراین باید از عشق جدیدش دست بکشد. این نشان می‌دهد که او فقط برای عشقی انحصاری و تک ساخته شده و باید فقط عاشق همسرش بماند.

با تمام این تفاسیر، مردی وفادار و پایبند به خانواده می بایست عشق خود را تنها برای یک زن خرج کند. با عزت نفس درگیر هوس های زود گذر نشود، مشکلاتش را در بستر خانواده حل کند. اگر در روابطش مشکلی وجود دارد، درصدد رفع آن برآید. زمانی که به فکر خیانت می افتد و یا دست به این عمل می زند (حتی بنا به دلایلی که برای خود منطقی جلوه می کند) لحظاتی بیاندیشد که آیا به همسرش هم حق چنین کاری را می دهد؟!

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. شیرین برجی گفت:

    کاملا اشتباهه چرا زن ها تمام عشق و محبتشون فقط برا یه نفربایدباشه ولی مردها هم زمان دوتا!!!!!
    هرزن ومردی ایرادهایی دارن نقص هایی دارن هرکدوم به یه شکلی اون مردیازن واقعااگرعاشق باشن سعی میکنن باکمک به هم دیگه اشکالاتشون رو رفع کنن نه اینکه به هم دیگه خیانت کنن.

دیدگاهتان را بنویسید