دیوید لینچ قصد کناره‌گیری از فیلمسازی را ندارد

    کد خبر :26569

کارگردان نامدار سینمای آمریکا اعلام کرد قصد ندارد فیلمسازی را کنار بگذارد و از گفته ماه پیش وی برداشت نادرست شده بود.

به گزارش  بازتاب به نقل از ایندپندنت، در حالی که چندی پیش اعلام شده بود دیوید لینچ کارگردان «تویین پیکس» قصد کناره‌گیری از دنیای فیلم را دارد، اما او گفت منظورش بد برداشت شده است.

این کارگردان کهنه کار که با نمایش «تویین پیکس» در کن با اقبال گرمی روبه رو شد در گفتگویی با روزنامه «لوسوآ» اعلام کرد: نگفتم از سینما کناره‌گیری می‌کنم چون هیچ کس نمی‌داند در آینده چه پیش می‌آید.

ماه پیش سیدنی مورنینگ هرالد از قول وی نوشته بود: چیزها خیلی عوض می‌شوند. خیلی از فیلم‌ها در باکس آفیس خوب عمل نمی‌کنند با وجود این که ممکن است فیلم‌هایی بزرگ باشند و خیلی فیلم‌ها هستند که در باکس آفیس حسابی موفق ظاهر می‌شوند در حالی که فیلم‌هایی هستند که من دوست ندارم آنها را ساخته باشم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا «اینلند امپایر» محصول ۲۰۰۶را باید آخرین فیلم او نامید، گفته بود: بله همین طور است.

فصل سوم سریال جدید «تویین پیکس» هفته پیش و ۲۶ سال پس از فصل اولش در جشنواره کن نمایش داده شد.

دیوید لینچ سال ۱۹۷۷ و با ساخت فیلم «کله‌پاک‌کن» به دنیای سینما پا گذاشت که خیلی زود نام وی را بر سر زبان‌ها انداخت. وی همراه مارک فراست، مجموعه تلویزیونی بسیار محبوب «تویین پیکس» را سال ۱۹۹۰ کارگردانی کرد که بسیاری عقیده دارند یکی از برترین آثار وی است.

این در حالی است که این کارگردان خودش موضوع مستندی با عنوان «دیوید لینچ: هنر زندگی» هم بوده که از ۱۴ جولای راهی سینماها می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید