۳۳ شعبه انجمن موسیقی ایران به ثبت رسیدند

    کد خبر :26438

انجمن موسیقی ایران ۳۳ شعبه استانی‌اش را به منظور تثبیت شخصیت حقوقی مستقل، در اداره کل ثبت شرکت‌ها و مؤسسات غیر تجاری به ثبت رساند.

به گزارش ایلنا، رضا دادویی (معاون اجرایی انجمن موسیقی ایران) ضمن اعلام این خبر گفت: انجمن موسیقی ایران در راستای هویت بخشی بیشتر به شعب استانی و تامین زیرساخت‌های لازم در عرصه موسیقی، و نظر به لزوم تأمین اهداف پیش‌بینی شده در اساسنامه این انجمن درخصوص حمایت از هنرمندان و تولیدات هنری موسیقایی سراسر کشور و با توجه به لزوم تمرکززدایی در خصوص برنامه ریزی برای فعالیت‌های موسیقایی که در سراسر کشور رخ می‌دهد، اقدام به ثبت رسمی شعب خود کرد.

وی همچنین عنوان کرد: انجمن موسیقی ایران با شعب فعال استانی به عنوان متولی سیاستگذاری‌های اجرایی حوزه موسیقی در کشور، و با شخصیت حقوقی مستقل به صورت غیرانتفاعی و غیردولتی همکاری می‌کند.

معاون اجرایی انجمن موسیقی ایران گفت: این انجمن براساس اهداف فرهنگی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و با التزام به رعایت مقررات موضوعه کشوری و ضوابط حاکم بر تاسیس موسسات و مراکز فرهنگی و هنری با شعب استانی‌اش همکاری می‌کند. به همت این انجمن ۳۳ شعبه آن به تفکیک هر استان و به منظور تثبیت شخصیت حقوقی مستقل تمامی شعب در اداره کل ثبت شرکت ها و مؤسسات غیر تجاری به ثبت رسیده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید