قاضی‌پور: حاضرم به خاطر تولید ملی و کارگر ایرانی اعدام شوم

    کد خبر :262848

رئیس فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اجازه نمی دهم تولیدی که با این همه زحمت و مشقت سرپا ایستاده توسط چهار نفر دلال صافی دیالیز زمین بخورد؛ گفت: حاضرم به خاطر تولید ملی و کارگر ایرانی شلاق بخورم و حتی اعدام شوم.

به گزارش ایسنا، نادر قاضی‌پور در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس در سوال از وزیر بهداشت و درمان از وی پرسید: چرا با وجود تولید صافی دیالیز در کشور مجوز واردات داده‌اید؟

وی ادامه داد: آنچه وزیر در جلسه امروز گفت کذب محض است. سخنان ایشان مستند نیست اما مدارک ما در اختیار رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس قرار دارد.

نماینده مردم ارومیه با بیان این ادعا که وزیر بهداشت و درمان نابودی تولید داخلی را دنبال می کند، ادامه داد: حمایت از کالای ایران خط قرمز ماست. جای شرم دارد به جای حمایت از تولیدکنندگان صافی دیالیز، چند میلیارد بدهی شان به تولیدکنندگان را باز پرداخت نمی کنند و حتی کالای خارجی وارد می کنند. آقای وزیر از بین بردن سرمایه‌های داخلی چه افتخاری دارد؟

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: چند کارخانه داخلی سالانه ۱۲.۵ میلیون صافی دیالیز تولید می کند اما «وزیر وارداتی» به فکر تولید نیست. هر جا نشسته است گفته « من باید به فکر سلامتی بیمارانم باشم نه حمایت از کالای داخلی» البته طبیعی است وقتی شما خودتان نماینده برند مرسدس بنز آمریکا که سهام آن در اختیار صهیونیستها است، هستید، تولید کالای ایرانی در چشمتان بی ارزش است.

قاضی پور در ادامه مدعی شد: مشاور امور دیالیز شما درخواست واردات یک میلیون دیالیز چینی را داد اما کمیسیون بهداشت و درمان مجلس مخالفت کرد و اجازه واردات آن را نداد. صافی های چینی آسیب های جدی به بیماران زده است. شما که تا این حد بر سر جان مردم قسم می خورید چرا سلامتی مردم را با صادر کردن مجوز واردات دیالیزهای چینی به خطر انداخته‌اید؟

وی آغاز فعالیت کارخانجات تولید صافی دیالیز در کشور را موجب کاهش قیمت چشم گیر دیالیزهای وارداتی به کشور دانست و افزود: به محض آغاز تولید دیالیز در ایران قیمت دیالیزهای وارداتی به ایران به نصف و حتی به کمتر از نصف کاهش یافت و حتی وزیر وارداتی در پی شکستن کمر تولیدکنندگان دیالیز داخلی است. آیا شما پیرو مقام معظم رهبری در مسئله حمایت از کالای ایرانی هستید؟ نه، شما خدمتگزار واردات هستید.

وی در بخش دیگری از سخنانش با رد توده‌ای یا منافق بودن گفت: بنده نه توده‌ای هستم و نه موافق. مرگ بر توده‌ای های سابق و منافقان حاضر. بنده سالهای سال جنگیدم و افتخار می کنم که سرباز نظام هستم.

نماینده مردم ارومیه قیمت گذاری تجهیزات پزشکی را برعهده وزارت بهداشت و درمان دانست و افزود: اگر قیمتها در بازار دو سه برابر است قیمت گذاری توسط وزارت بهداشت انجام می شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بار دیگر با بیان نقل قولی از سید حسن قاضی زاده هاشمی مدعی شد: شما در کمیسیون بهداشت و درمان به تولیدکنندگان نسبت «دزد» دادید کارگران ایرانی و تولید ملی ناموس من هستند و هر کس به آنها تهمت دزدی بزند بنده هم می گویم خودت شاه دزدی.

وی با بیان اینکه اگر حمایت از واردات برای بهبود چرخه تولید داخلی انجام می گرفت مملکت گلستان شده بود، ادامه داد: اگر در خصوص بی توجهی به ممنوعیت واردات اعتماد ندارید از آقای عارف معاون اول رئیس‌جمهور وقت بپرسید که وقتی از طریق بخشنامه جلوی واردات را گرفت برخلاف بخشنامه ایشان واردات انجام شد.

قاضی پور دمپینگ صافی دیالیز را از اهداف فلج کردن صنعت تولید صافی دیالیز داخلی دانست و ادامه داد: در حالیکه از طریق دمپینگ تولید داخلی هدف قرار گرفته است، تولیدکنندگان صافی دیالیز داخلی در شرایطی که بالاترین مالیات را پرداخت می کنند موفق شدند کالای خود را صادر کنند و سودهم ببرند.

وی در پایان تاکید کرد: اجازه نمی دهیم تولیدی که با این همه زحمت سرپا ایستاده است توسط چهار نفر دلال به زمین بخورد. فراکسیون کارگری مجلس رسما اعلام می کند از هزاران کارگر تولید کننده دیالیز حمایت می کند. بنده را هم با شکایت از قوه قضائیه نترسانید. قبل از شما هم همکارانتان از بنده شکایت کردند حاضرم به خاطر تولید ملی و کارگر ایرانی شلاق بخورم و حتی اعدام شوم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید