جشنواره هنرهای تجسمی با موضوع “اهدای خون” برگزار می‌شود

    کد خبر :26258

نخستین جشنواره هنرهای تجسمی در سه شاخه نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی با موضوع اهدای خون نهم مرداد ماه سال‌جاری مصادف با روز ملی اهدای خون برگزار می‌شود.

حسین دزفولی، مدیر روابط عمومی انتقال خون استان تهران با اشاره به نزدیکی ۲۴ خرداد ماه، روز جهانی اهداکنندگان خون، گفت: این جشنواره با عنوان «من هم هستم» که بر گرفته از رنگمایه اصلی پویش‌های این روز در سال‌جاری است، نهم مرداد همزمان با روز ملی اهدای خون آغاز و ۲۰ مرداد نیز به پایان می‌رسد.

وی افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در سه شاخه نقاشی، کاریکاتور و تصویرسازی تا ۲۰ تیرماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

دزفولی، محورهای جشنواره را «اهدای خون، اهدای زندگی»، «اهدای خون مستمر و اهمیت آن در تامین خون سالم»، «اهدای خون در شرایط اورژانس و بحران‌ها»، «مشارکت اجتماعی بانوان و اهدای خون»، «ورزش، خودمراقبتی و اهدای خون» و «جوان آگاه و اهدای خون مسئولانه» برشمرد و خاطرنشان کرد: به آثار برگزیده از سوی هیات داوران تندیس و جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد. همچنین تمام هنرمندان راه‌یافته به جشنواره گواهی شرکت و کتابچه آثار برگزیده را دریافت می‌کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی انتقال خون استان تهران، ‌ وی از خانه هنرمندان ایران، اداره کل سلامت شهرداری تهران و هلال احمر استان تهران به عنوان همکاران این جشنواره یاد کرد و افزود: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ویژه در خصوص تکنیک و نحوه ارسال آثار به کانال تلگرامی @tbtc_festival  و یا وب سایت اداره کل انتقال خون استان تهران به آدرس www.tbtc.ir مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید