پرداخت بیش از 62 میلیارد مستمری به مددجویان میناب

  • اقتصادی
  • پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۶ ۱۲:۲۱

مدیر کمیته امداد امام ( ره ) میناب گفت :62 میلیارد و 666 میلیون ریال مستمری ظرف یکسال گذشته به حساب مددجویان این نهاد واریز شده است.محمود جاودان  اظهار داشت : با پرداخت مستمری به مددجویان تحت پوشش این نهاد تلاش دارد، بخشی از مشکلات اساسی آنان در زندگی مرتفع شود .
وی با بیان اینکه مبلغ دو میلیارد و 500 میلیون ریال با مشارکت حامیان ایتام برای فرزندان خانواده های زیرپوشش در حال تحصیل هزینه شده است ، افزود: 700 نفر از این دانش آموزان و دانشجویان در مقاطع مختلف دانشگاه های پیام نور ، آزاد و علمی کاربردی درحال تحصیل هستند.
مدیر کمیته امداد شهرستان میناب تصریح کرد : به همین نسبت برای ایجاد اشتغال فرزندان مددجویان در این شهرستان وام اشتغال زایی جهت ورود به عرصه های اقتصادی به ارزش 75 میلیارد ریال پرداخت شده است.
جاودان با بیان اینکه توانمندسازی و خوداتکایی مددجویان ، توسعه و پیشرفت منطقه را نیز به دنبال دارد ، ادامه داد : پرداخت وام های خوداشتغالی توانمندسازی مددجویان برای ایجاد اشتغال های پایدار در عرصه های خدماتی ، کشاورزی ، شیلات ، صنایع تبدیلی ، دامداری بوده است .
وی عنوان کرد: با اعطای تسهیلات و آموزش لازم به مددجویان می‌توان گام موثری برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی خانواده‌ های تحت پوشش برداشت
25 هزار نفر در قالب 10 هزارو 800 خانوار تحت پوشش این نهاد در میناب هستند 0
شهرستان میناب 300 هزار نفری در 90 کیلومتری شرق بندر عباس قرار دارد .

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید