تأکید معاون استاندار تهران بر اجرای تکالیف دستگاه‌ها در بخش رونق تولید

    کد خبر :261765

معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری تهران با اعلام نارضایتی از عملکرد برخی بانک های عامل در اعطای تسهیلات مصوب شده گفت: براساس آمار ارائه شده اراده جدی در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌ها و واحدهای تولیدی دیده نشده است و نتیجه به دست آمده متناسب با تلاشی که در این بخش انجام شده، نیست.

به گزارش ایسنا، محمد امامی امین درجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که صبح امروز با حضورمدیرکل امور اقتصادی استانداری، صادقی رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و مدیران بانک های عامل اعطای تسهیلات تولید برگزارشد گفت:طی یک هفته آینده،٢٤٤ پرونده باقیمانده برای دریافت تسهیلات در بانک ها تعیین تکلیف شوند.

وی با بیان اینکه تکالیف دستگاه ها در سال ٩٧ در بخش رونق تولید و اعطای تسهیلات باید کامل اجرایی شود عنوان کرد: استان تهران در بسیاری از حوزه ها استان برتر است و با اجرای تکالیف دولت ضعف ها باید جبران شود.

براساس گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، در این جلسه رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران گزارشی از وضعیت عملکرد ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در ارائه تسهیلات بانکی به تولیدکنندگان در سال ٩٦ ارائه داد.براساس این گزارش؛ ٤٠٥ مورد درخواست برای تسهیلات سرمایه در گردش در کارگروه مصوب شده است که از این تعداد ٣٣٩ طرح برای اجراء به بانک های عامل ارجاع شده است.

همچنین در بخش تسهیلات بازسازی و نوسازی؛ ٦٢ مصوبه در کارگروه مصوب شده است که از این تعداد ٤٩ طرح به بانک ها ارجاع داده شده است ،تسهیلات ١٠١ طرح پرداخت شده، ٥٣ طرح انصراف داده شده و اعطای تسهیلات ٩١ طرح باقیمانده است.در ادامه گزارش سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران آمده است؛ در بخش اعطای تسهیلات طرح های نیمه تمام ١٥ طرح در کارگروه مصوب شده است که ١١ طرح به بانک ها ارجاع داده شده است.

براین اساس؛ در سال ٩٦ ، ٤٨٢ طرح در کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مصوب شده است ،٣٩٩ طرح به بانک های عامل ارجاع شده است ،١٠١ طرح پرداخت شده ،٥٣ طرح انصرافی و ٩١ طرح برای دریافت تسهیلات از سوی بانک ها باقیمانده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید