مرگ یک جوان به دلیل نبود آمبولانس دریایی

  • حوادث
  • شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ ۱۶:۵۰
    کد خبر :261150

امام جمعه هرمز در واکنش به مشکلات آمبولانس دریایی در جزیره هرمز، گفت:بنده در این تریبون برای آخرین بار اتمام حجت می کنم اگر این مشکل حل نشد برخورد جدی تری خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا:حجت الاسلام دری در خطبه‌ نماز جمعه جزیره هرمز در مورد امنیت پیام رسان های داخلی به جای پیام رسان های خارجی باتوجه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری، افزود: تعرض به امنیت و حریم داخلی مردم حرام شرعی است.

وی، دلیل تاثیر منفی افزایش قیمت دلار بر اقتصاد ایران را کمبود صادرات دانسته و علاج این مهم را حمایت از کالای ایرانی، تعصب ملی و افزایش صادرات عنوان کرد.

امام جمعه هرمز، با توجه به نزدیکی روز ملی خلیج فارس تصریح کرد: سمبل مبارزه با استعمار، جزیره هرمز است ولی متاسفانه هیچ توجهی در این روز به این جزیره نمی شود. اگر نماد روز خلیج فارس، جزیره هرمز است شایسته است مراسم روز خلیج فارسدر خود جزیره هرمز برگزار شود و از مسئولین خواساریم با توجه به نزدیکی مناسبت این روز مهم برنامه ریزی‌ها و پیگیریهای جدی انجام شود.

حجت الاسلام دری در واکنش به مشکلات به وجود آمده بهداشتی و نبود امکانات مناسب و فوت یک جوان هرمزی در اثر نرسیدن به بیمارستان بندرعباس اظهار کرد: مدت زیادی است در زمینه آمبولانس دریایی مشکل داریم و بارها و بارها پیگیری شده و مکالمات تلفنی داشتیم و مسئولین وعده هایی داده اند اما متاسفانه هیچکدام عملی نشده و حتی حرکتی هم انجام نمی‌شود. اگر عزیزی جانش به خطر بیفتد چه کسی جوابگوست.

حجت الاسلام دری بیان کرد: به بهانه های مختلف از تحویل آن به هرمز ممانعت می شود. دیگر جای هیچ بهانه و توجیهی نیست. از استاندار هرمزگان خواهانیم که در اسرع وقت این مسئله رو پیگیری کنند. باید قبل از اتفاقات ناگوار مسئله را حل کرد نه اینکه اتفاقی بیفتد بعد به فکر راه حل باشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید