علت اعزام حافظ ایرانی به مسابقات امارات به همراه پدرش

    کد خبر :25837

رئیس امور مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه درباره اعزام حافظ قرآن ایرانی به مسابقات جایزه بزرگ دبی بدون استاد راهنما، توضیحاتی ارائه داد.

حجت الاسلام سید مصطفی حسینی رئیس امور مرکز قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا،  درباره شرائط حضور علی فیضی حافظ نوجوان کشورمان اظهار کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن کریم به میزبانی کشور امارات از ششم خردادماه در شهر دبی برگزار شد و علی فیضی حافظ نوجوان قرآن کریم به عنوان نماینده کشورمان راهی این رقابت‌ها شد.

حجت‌الاسلام حسینی در پاسخ به این سوال که چرا یکی از اساتید قرآنی به عنوان استاد راهنما، این حافظ نوجوان را در این مسابقات، مشایعت نکرده است، گفت: بیش از یک نفر نمی‌توانست همراه ایشان باشد، بر این اساس تصمیم اتخاذ شد تا پدر ایشان که حکم استاد راهنمای این حافظ را از ابتدای تعلیماتش بر عهده داشت به همراه ایشان به کشور امارات اعزام شود.

بنا بر این گزارش، علی فیضی سال گذشته با کسب رتبه برتر در مسابقات کشوری دانش‌آموزی و حضور موفق در دوره ارزیابی و انتخاب قاریان و حافظان به عنوان نماینده کشور در مسابقات بین‌المللی قرآن امارات انتخاب شد. وی از حفاظ مؤسسه جامعة‌القرآن است که در هفت سالگی موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

مسابقات بین‌المللی کشور امارات به مدت 20 روز متوالی با حضور متسابقان کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید