ارائه گزارش بررسی مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد

    کد خبر :25775

گزارش اولیه درخصوص وضعیت مالی و نابسامانی های دانشگاه ازد اسلامی در جلسه هیات امنای این دانشگاه مطرح و نیز پیشنهاداتی به منظور استقلال عوامل حسابرسی ارائه شد. دانشگاه آزاد، هجدهمین جلسه هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته(یکشنبه) به ریاست دکتر علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه و با حضور حجت الاسلام محمدیان، دکتر علی محمدنوریان، دکتر عبدالله جاسبی، دکتر فریدون عزیزی، دکتر بهمن یزدی صمدی و نمایندگان وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.
در این جلسه دکتر هوشنگ نادریان رئیس سازمان حسابرسی مفید راهبر گزارشی از مشکلات و نابسامانی های مالی دانشگاه آزاد اسلامی ارائه کرد.
رئیس موسسه حسابرسی مفید راهبر همچنین پیشنهاد خود را به منظور استقلال عوامل حسابرسی مستقل این موسسه در کلیه واحدهای دانشگاه آزاد در سراسر کشور مطرح کردکه این پیشنهاد مورد تایید اعضای هیات امنا قرار گرفت.
از بدو تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی تا کنون حسابرسی مستقل از هیچ یک از واحد های دانشگاهی تابعه صورت نگرفته است.
در ادامه جلسه دکتر نوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گزارشی از عملکرد خود پس از قبول مسئولیت در دانشگاه بیان کرد.
طرح جامع چابک سازی، ارتقا مستمر کیفیت دانشگاه، خروج از مشکلات نقدینگی و حل مشکلات اقتصادی، مدیریت بهینه منابع از موضوعات مطرح شده در جلسه بود.
همچنین تدوین و اصلاح ساختار اقتصادی و اداری دانشگاه، تاسیس سازمان متمرکز علوم پزشکی و تجمیع ساختمان های پراکنده و پردیس های واحدهای تهران و وضعیت واحدهای بین الملل از دیگر طرح هایی بود که در این جلسه توسط سرپرست دانشگاه مطرح شد.
در نهایت پس از بحث و بررسی در خصوص موضوعات مقرر شد ادامه مباحث در این حوزه در جلسه سه هفته آتی هیات امنا پیگیری شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید