«مادر قلب اتمی»، «رگ خواب» و «زیر سقف دودی» بزودی اکران می شوند

    کد خبر :25772

سخنگوی شورای صنفی نمایش گفت: طی این هفته و هفته آینده سه فیلم «مادر قلب اتمی»، «رگ خواب» و «زیر سقف دودی» اکران خواهند شد.غلامرضا فرجی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره مصوبات جلسه امروز(دوشنبه) هشتم خرداد شورای صنفی نمایش اظهار داشت: فیلم «مادر قلب اتمی» به کارگردانی علی احمدزاده از چهارشنبه دهم خرداد ماه در گروه سینمایی ماندانا به جای «تیک‌ آف» اکران می‌شود.
«مادر قلب اتمی» سال 1392 تولید شده و سال گذشته موفق به دریافت مجوز اکران شد.
داستان فیلم با مهمانی کامی آغاز می‌شود که قصد دارد ایران را برای همیشه به مقصد تونس ترک کند.
محمدرضا گلزار، ترانه علیدوستی، پگاه آهنگرانی و مهرداد صدیقیان بازیگران فیلم «مادر قلب اتمی» هستند.
وی گفت: فیلم «رگ خواب» ساخته حمید نعمت الله نیز در گروه سینمایی استقلال پس از تعطیلات ارتحال امام خمینی (ره) یعنی از 17 خرداد ماه به جای «ویلایی‌ها» به سینماها می‌آید.
«رگ خواب» که در جشنواره سی‌وپنجم فیلم فجر به نمایش درآمد، داستان آن درباره اضمحلال یک زن است، لیلا حاتمی و کوروش تهامی دو بازیگر نقش اصلی هستند و حمیدرضا آذرنگ و الهم کردا هم بازی کرده‌اند.
سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: فیلم «زیر سقف دودی» به کارگردانی پوران درخشنده در گروه سینمایی آزادی از 17 خردادماه به جای «آشوب» اکران می‌شود.
«زیر سقف دودی» به موضوع طلاق عاطفی در جامعه می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: شیرین که در زندگی خانوادگی با فرزند و همسرش به تدریج دچار مشکل می شود، به دنبال پیدا کردن راهی برای ایجاد ارتباط با آنهاست، که موفق نمی شود و به بحران می رسد. تلاش مجدد او برای برون رفت او از این بحران او را با چالش جدیدی رو به رو می کند.
در این فیلم فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، هوشنگ توکلی، مریم بوبانی، هادی مرزبان، فریبا متخصص، شهرام حقیقت دوست، رسول نجفیان، نفیسه روشن، آزیتا حاجیان، حسام نواب صفوی، فرشید زارعی‌فرد و با معرفی ابوالفضل میری و لاله مرزبان به ایفای نقش پرداخته‌اند.
فرجی درباره طرح ویژه ماه رمضان نیز، توضیح داد: همانطور که پیشتر اعلام شد فیلم‌هایی که در حال اکران می‌تواند از نیمه شب تا سحر در سینماها نمایش داده شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید