درهای دانشگاه تربیت مدرس به روی کنکوری ها باز می شود

    کد خبر :25762

مراسم «روز باز» دانشگاه تربیت مدرس، روز 10 خرداد ماه در پردیس اصلی این دانشگاه برگزار می شود. دانشگاه تربیت مدرس، مراسم «روز باز» این دانشگاه با هدف آگاهی بخشیدن به داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و آشنا ساختن آنها با امکانات و پتانسیل های دانشگاه برگزار می شود.
در این مراسم جلسه برنامه های پرسش و پاسخ با مسئولان و کارشناسان، آشنایی با امکانات دانشگاه، آشنایی با دانشکده ها و آزمایشگاه ها و پرسش و پاسخ با مدیران گروه ها و اعضای هیات علمی برگزار می شود.
علاقه مندان می توانند برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی pardis.modares.ac.ir ویژه داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد مراجعه کنند.

**جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران برگزار می شود
اولین دوره جشنواره فرهنگ دانشگاه تهران از ۴ تا ۸ آذرماه امسال برگزار می شود.
به گزارش ایرنا از دانشگاه تهران، این جشنواره توسط معاونت فرهنگی دانشگاه تهران در راستای اهداف برنامه سوم این دانشگاه و به ‌منظور ارتقای اخلاق حرفه‌ای و ترویج مسئولیت ‌پذیری اجتماعی برگزار می شود.
این جشنواره در محورهای انجمن‌های علمی دانشجویی، کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و دینی، نشریات دانشجویی، ایده‌های برتر فرهنگی، آثار و تولیدات فرهنگی و هنری دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان، پژوهش‌های برجسته در حوزه فرهنگ دانشگاهی و مدیران و کارشناسان برتر فرهنگی برگزار خواهد شد.
دانشگاهیان اعم از استادان، کارکنان و دانشجویان می‌توانند تا ۱۵ آبان ماه ۹۶ آثار خود را به سامانه جشنواره به نشانی culfes.ut.ac.ir ارسال کنند.

** اسکان موقت دانشجویان مجازی دانشگاه شهید بهشتی در ایام امتحانات
دانشجویان دوره های مجازی دانشگاه شهید بهشتی در ایام امتحانات اسکان موقت داده می شوند.
به گزارش ایرنا از دانشگاه شهید بهشتی، دانشجویان دوره مجازی متقاضی اسکان موقت در ایام امتحانات جهت ارائه درخواست اسکان در خوابگاه در این ایام ( ۱۳ تا ۲۸ خرداد ۹۶ ) لازم است درخواست اسکان خود از طریق سیستم جامع گلستان ثبت کنند.
دانشگاه شهید بهشتی در صورت وجود ظرفیت و امکان اسکان موقت دانشجو، نتیجه را از طریق سیستم جامع گلستان به اطلاع متقاضیان خواهد رساند.
دانشجویان متقاضی در صورت تایید درخواست توسط مدیریت نسبت به پرداخت اجاره بها از طریق درگاه بانکی مندرج در قسمت هزینه اقامت در سیستم جامع گلستان اقدام کنند.
دانشجویان متقاضی، به منظور جلوگیری از بروز هرگونه ناهماهنگی، قبل از تایید درخواست از مراجعه حضوری و واریز وجه خودداری کنند.
برای ثبت درخواست اقامت یک روز، تاریخ شروع و پایان باید یکسان باشد و یا در صورت اقامت دو روزه، تاریخ پایان باید روز بعد از شروع ثبت شود.
محل اسکان موقت دانشجویان دختر سالن میهمان خوابگاه کوی خواهران و محل اسکان موقت دانشجویان پسر در سالن میهمان خوابگاه کوی برادران خواهد بود بنابراین هنگام ارائه درخواست، نیازی به انتخاب خوابگاه و شماره اتاق نیست.

**آغاز فاز اجرایی ساماندهی علائم و نشانه ها در دانشگاه الزهرا (س)
فاز اجرایی ساماندهی علائم و نشانه ها در دانشگاه الزهرا (س) با نصب تابلوی مرکز همایش های بین المللی دانشگاه آغاز شد.
به گزارش ایرنا از دانشگاه الزهرا(س)، در پی تشکیل جلسات کمیته بهسازی فضای بصری دانشگاه الزهرا (س) در سال ۹۵، اولین طرح این کمیته تصویب شد.
طراحی علائم و نشانه های دانشگاه الزهرا (س) با بهره گیری از المانهای ایرانی و با حفظ رنگ سازمانی این دانشگاه اجرا شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید