«سینما به عنوان صنعت مصوبه‌ی قانونی بگیرد»

    کد خبر :25514

شورای راهبردی تحقیق و توسعه‌ی سینمای ایران در بیانیه‌ای جدیدش «از رئیس جمهور منتخب و هیات وزیران درخواست کرده است که با مصوبه‌ی قانونی شدن سینما به عنوان صنعت،به رونق و تأثیرگذاری سینما بی‌افزایند.»

به گزارش ایسنا، طبق گزارش رسیده، در این بیانیه آمده است: «تقاضای صنعتی شدن سینما،چند دفعه باید گفته و شنیده شود! چند بار سینماگران باید بر ضرورت این امر حیاتی اصرار بورزند! با چه مایه از پیگیری و سماجت و تا کی؟ چند سال این نیاز سینما لایق بی‌توجهی‌ست؟! استدلالها آورده و آمار و ارقام گفته شده و امروز صنعت سینما،مطالبهای حقیقی و عام است.چه خوش باشد که در این دورهی تازه ، سرانجام نوبت تحقق این بزرگترین آرزوی سینماگران فرا رسد.

از رئیس جمهور منتخب و هیات محترم وزیران می‌خواهیم که با مصوبهی قانونی شدن سینما به عنوان صنعت،به رونق و تأثیرگذاری سینما بی‌افزایند.خطرات و چالش‌های اقتصادی آن را با پشتیبانی بانکها و بیمه ، به حداقل رسانده و با شکوفایی سینما به جذب سرمایه و ایجاد هزاران شغل مستقیم و غیرمستقیم کمک کنند و سرانجام مدیران سینمایی را به مدد ساختار صنعتی و علمی سینما از دور باطل اداره‌ی هیاتی این هنر ـ صنعت پیچیده ، وا رهانند.
زمان ، بی‌پروای ما می‌گذرد . دولت‌ها می‌آیند و می‌روند. بگذارید دولت سینما،پاینده باشد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید