ساعت پایان کار اصناف شهر تهران اعلام شد

    کد خبر :252494

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، ساعت کاری(پایان فعالیت) واحدهای صنفی و خدماتی پایتخت در 6 ماه نخست سال جاری را اعلام کرد.

سرهنگ مراد مرادی افزود: براساس تصمیمات اتخاذ شده، ساعت پایان کار روزانه رستوران ها، اغذیه فروشی ها و صنف چلوکبابی و چلو خورش شهر تهران در نیمه نخست امسال ساعت 1 بامداد تعیین شده است.
وی اظهار کرد: ساعت پایان کار روزانه طلافروشی های پایتخت نیز در طول 6 ماه نخست سال جاری ساعت 21 تعیین شده و فعالیت این صنف پس از ساعت اعلام شده، غیرمجاز است.
سرهنگ مرادی در خصوص زمان کار و فعالیت باشگاه های ورزشی شهر تهران در نیمه نخست امسال نیز تصریح کرد: باشگاههای ورزشی از جمله بیلیارد تا ساعت 22 مجاز به فعالیت برای خدمت رسانی به شهروندان هستند.
معاون اجتماعی پلیس پایتخت گفت که ساعت پایان کار سایر صنوف شهر تهران در نیمه نخست امسال نیز تا ساعت 24 تعیین و ابلاغ شده است.
به گفته سرهنگ مرادی، معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس تهران بزرگ در صورت بی توجهی واحدهای صنفی به این دستورالعمل و فعالیت خارج از زمان اعلام شده، براساس ضوابط و مقررات با متخلفان برخورد می کند.
به گزارش ایرنا ،معاون اجتماعی پلیس تهران بزرگ افزود: پلیس به عنوان مسئول تامین نظم و امنیت شهر، ساعت کاری و زمان پایان فعالیت اصناف را همه ساله در 2 بازه زمانی نیمه اول و دوم سال تعیین و ابلاغ می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید