نماینده اسرائیل در سازمان ملل: طی ۴۵ روز آینده، قوانین بازی درمورد برجام تغییر خواهد کرد

    کد خبر :252023

نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل در پیامی به اعضای دائمی شورای امنیت هشدار داد که قوانین بازی طی 45 روز آینده در مورد برجام تغییر خواهد کرد و از آنها خواست تا انتخاب درست را انجام دهند.

دنی دانون نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل روز چهارشنبه در نشست شورای امنیت این سازمان، گفت: اکنون ما در نقطه حساسی قرار داریم. این آخرین فرصتی است که اشتباهات گذشته را اصلاح و روش جدیدی را برای محدود ساختن رفتارهای بی‌پروای ایران در منطقه ایجاد کنیم. من برای اعضای دائمی شورای امنیت یک پیاده ساده دارم، این فرصت را از دست ندهید. در طی 45 روز آینده فرصت باقیمانده به پایان خواهد رسید و قوانین بازی در مورد برجام تغییر خواهد کرد.

وی افزود: شما باید انتخاب کنید یا به همکاری با آمریکایی‌ها و حمایت از تلاش‌ها برای ایجاد یک خاورمیانه امن ادامه دهید یا ایران را انتخاب کنید و توان رژیمی خطرناک را افزایش دهید. من از شما می‌خواهم که انتخاب درست را انجام دهید.

به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ پیشتر در ماه ژانویه هشدار داده بود که اگر اروپا و کنگره نتوانند نگرانی‌هی او در مورد برجام را برطرف کنند، آمریکا از برجام خارج خواهد شد.

در همین راستا خبرگزاری رویترز روز چهارشنبه گزارش داد که مقامات اروپایی در حال گفت‌وگو درباره صدور تحریم‌های جدید موشکی علیه ایران هستند تا از این طریق ترامپ را برای ماندن در برجام قانع کنند.

مقامات کشورمان همواره با تاکید بر اینکه هرگونه مذاکره یا افزودن شروط جدید به برجام به معنای نقض این توافق محسوب می‌شود، اعلام کردند که ایران خود را برای هرگونه سناریوی احتمالی آماده کرده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید