بازتاب صحبت‌های کی‌روش درباره لیگ ایران و درخواستش از فدراسیون

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۷ ۱۱:۳۵
    کد خبر :251773

صحبت‌های کارلوس کی‌روش بعد از بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر و تاکید بر لزوم آماده سازی ویژه برای جام جهانی، در رسانه‌های مختلف بازتاب داشته است.

به گزارش مهر، باوجود پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل الجزایر، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران تاکید کرد که سطح بازیکنان داخلی تیمش مطلوب نیست و این بازیکنان به آماده سازی ویژه‌ای قبل از جام جهانی روسیه نیاز دارند.

خبرگزاری DPA آلمان در گزارشی، صحبتهای کی‌روش را بازتاب داده و این گزارش در رسانه های کشورهای عربی از جمله سایت «کوره» نیز منعکس شده است.

در این گزارش با عنوان «کی‌روش خواستار تعطیلی لیگ ایران جهت آماده سازی برای جام جهانی شده است»، آمده است: «کارلوس کی‌روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران درخواست کرد لیگ فوتبال این کشور تعطیل شود تا بازیکنان ملی پوش فرصت کافی برای حضور در اردوهای آماده سازی قبل از حضور در جام جهانی روسیه داشته باشند. کی‌روش در این خصوص به سایت فدراسیون فوتبال ایران گفت: سطح بازیکنان لیگ داخلی ایران برای حضور در جام جهانی کافی نیست. آنها نیاز به آموزش و تمرین در سطح عالی زیر نظر من قبل از جام جهانی دارند.»

در ادامه این گزارش آمده است: «کی‌روش به دو بازی اخیر تیم ملی ایران مقابل تونس و الجزایر و مشکلات تیمش در این دو بازی اشاره کرد. او گفت: لازم است که همین امروز تصمیم بگیریم چرا که فردا خیلی دیر است. فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش در ایران باید تصمیم بگیرند که اولویت آنها حضور تیم ملی در جام جهانی است یا ادامه مسابقات لیگ برتر ایران.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید