مربی ایتالیایی تیراندازی به اهداف پروازی وارد تهران شد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ ۱۷:۰۷
    کد خبر :251220

مدرس و مربی رسمی فدراسیون تیراندازی ایتالیا به منظور مذاکره جهت هدایت ملی پوشان کشورمان، امروز (سه شنبه) وارد تهران شد.

به گزارش بازتاب و بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون تیراندازی «رودولفو ویگانو» 47 ساله که سابقه حضور در تیم ملی ایتالیا را در کارنامه خود دارد، امروز به محض ورود به تهران، علاوه بر دیدار با علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی در تمرینات ملی پوشان اهداف پروازی حضور یافت و از نزدیک روند فعالیت ورزشکاران کشورمان را مورد بررسی قرار داد.
این مربی ایتالیایی همچنین پیشتر سابقه هدایت تیم ملی ایرلند را بر عهده داشت و همکاری با تیم انگلیس و قهرمانان به نام این رشته در رزومه کاری وی دیده می شود.
او که طی 2 سال در بین 3 نفر برتر جهان قرار داشته، 2 بار موفق به کسب سهمیه المپیک برای ایتالیا شده و از چهره های خوش نام و مطرح تیراندازی به اهداف پروازی جهان به شمار می رود.
قرار است «ویگانو» پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون تیراندازی، هدایت تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی کشورمان را بر عهده بگیرد.
دادگر، رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان پس از حضور این مربی ایتالیایی در محل این فدراسیون و حضور وی در تمرینات ملی پوشان در سخنانی، این حضور را فرصتی طلایی برای سایر مربیان و قهرمانان کشورمان دانست.
او گفت: برای کارهای بزرگ نیاز به انسان های بزرگ است، از همان ابتدای فعالیت خود در تیراندازی به دنبال مربی خوب، با دانش و حرفه ای برای این رشته بودم و در سفری که به آلمان برای مذاکره با «لازلو سوچک» مربی اسبق تیم ملی تفنگ داشتم، با توجه به مطالعات قبلی و اطلاعاتی که به دست آورده بودیم فرصتی را مهیا کردیم تا با رودولفو ویگانو نیز دیدار و گفت و گو داشته باشیم.
وی خاطر نشان کرد: در مذاکراتی که با این مربی ایتالیایی داشتیم به توافق های اولیه برای هدایت تیم ملی ایران دست یافتیم و مقرر شد وی با سفر به تهران از نزدیک امکانات و روند فعالیت ملی پوشان را نظاره گر باشد که این مهم روی داد و وی بامداد امروز وارد تهران شد.
دادگر یادآور شد: این مربی ایتالیایی در روزهای آینده روند فعالیت قهرمانان کشورمان را نظاره گر خواهد بود و پس از آن در خصوص روند فعالیت ها مذاکره نهایی را خواهیم داشت اما آنچه مسلم است وی با فدراسیون همکاری می کند و هدایت تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی کشورمان با او خواهد بود، البته برای آنکه از فرصت به دست آمده به بهترین شکل بهره ببریم قرار است مربیان ایرانی نیز در کنار وی حضور یابند تا انتقال دانش روز جهان را به مربیان داخلی شاهد باشیم.
وی تصریح کرد: هدف فدراسیون تیراندازی کسب مدال بازی های آسیایی و کسب نخستین سهمیه المپیک در این رشته است هر چند زمان اندک بوده و نمی توان انتظار معجزه داشت اما همه برای موفقیت هم قسم شده ایم و می خواهیم ناممکن ها را ممکن کنیم.
مدرس و مربی ایتالیایی تیراندازی به اهداف پروازی نیز در سخنانی یادآور شد: علت حضورم در ایران انگیزه و تلاش رییس فدراسیون ایران برای موفقیت است و امیدوارم در کنار هم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.
ویگانو تاکید کرد: من قاضی نیستم و برای قضاوت هم به ایران نیامده ام، باید عملکرد قهرمانان ایران را در سنوات گذشته بررسی کنم تا ببینم کجا هستیم و به کجا می خواهیم برسیم. امروز بازدیدی از امکانات و سایت اهداف پروازی داشتم و با ملی پوشان نیز دیدار کرده و تمرینی را هم برگزار کردیم و در روزهای آینده به شناختی دو طرفه خواهیم رسید.
وی ادامه داد: ما یک تیم و یک خانواده هستیم، نتایج ما همه چیز را خواهد گفت و مهم است که قبول کنیم ما با هم رقابت نمی کنیم و باید فضای خوبی را ایجاد کنیم تا تیم به نتیجه برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید