دکتر بهروز خدارحمی تاکید کرد:

شفافیت کامل و حمایت از نقدشوندگی «وبصادر» اولویت اصلی بانک صادرات ایران است

    کد خبر :251129

مدیرعامل گروه مالی سپهر صادرات گفت: جلوگیری از تکرار بسته شدن و حفظ قدرت نقدشوندگی نماد بانک صادرات ایران، دو ماموریت اصلی گروه مالی سپهر صادرات و شرکت های وابسته است که در آینده نیز با قدرت ادامه خواهد یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، دکتر بهروز خدارحمی مدیر عامل گروه مالی سپهر صادرات با تاکید بر اینکه تلاش های صورت گرفته از ابتدای بازگشایی نماد بانک صادرات ایران در روزهای پایانی سال ٩٦ بر دو محور جلوگیری از تکرار بسته شدن دوباره نماد بانک و حمایت از قدرت نقدشوندگی آن استوار بوده است، تصریح کرد: سهامداران با خیال آسوده از تداوم حمایت های صورت گرفته برای حفظ نماد بانک، برای فروش یا نگاه داشتن آن تصمیم بگیرند.
دکتر خدارحمی گفت: نهایت تلاش صورت می گیرد تا از منظر گزارشگری مالی به نهادهای ناظر پولی و بازار سرمایه، قدرت واقعی سهم نشان داده شود چرا که رشد نرخ سهم منطبق با واقعیت هاست و ما به دنبال حمایت مصنوعی از سهم نبوده و نیستیم.
وی در توضیح اینکه چرا نماد با نرخ پایین باز شد و چرا در حال افزایش است، ادامه داد: با وجود اخباری که گاهاً با بی انصافی منتشر شده، مشخص است که حمایت کنندگان از سهم تنها گروه مالی سپهر صادرات و شرکت های وابسته نیستند چرا که بیش از٥٠ درصد سهام توسط سهامداران حقیقی خریداری شده و بازار معتقد است که قیمت سهم بانک بیش از این ها ارزش دارد.
وی افزود: با اینکه بازار انتظار بازگشایی سهام را قبل از سال نو نداشت، اما وعده مدیرعامل محترم بانک برای بازگشایی نماد تحقق یافت تا با اجرای پلکانی برنامه های ایشان، ارزش سهم به مرور مشخص تر شود. تمایل به خرید سهامداران حقیقی و حجم معاملات بازار این مساله را تایید می کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید