بلندترین پل معلق خاورمیانه در پلدختر تخریب شد

    کد خبر :250680

رئیس میراث فرهنگی وگردشگری پلدختر گفت: بلندترین پل معلق خاورمیانه در پلدختر توسط افراد ناشناس تخریب و به پایین انداخته شد.

علی محمد عزیزی در پلدختر اظهار داشت: شب گذشته افراد ناشناس از ضلع غربی ماژین استان ایلام پل دره خزینه را تخریب کرده و به پایین انداختند.

وی با اشاره به اینکه معاون فرماندار پلدختر کارشناسان میراث فرهنگی و نیروی انتظامی در محل پل حضور دارند افزود: میراث فرهنگی متولی این پل نیست البته بنده به اتفاق مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری استان لرستان روز گذشته ساعت چهار بعد از ظهر از پل دره خزینه بازدید داشتیم و پل سالم بود.

به گزارش تسنیم پل دره خزینه بلندترین پل معلق خاورمیانه، یکی از مکان‌های گردشگری و جذاب شهرستان پلدختر بود که هر ساله گردشگران بسیاری را به سوی خود فرا می‌خواند.

بزرگ‌ترین پل معلق خاورمیانه در 155 کیلومتری خرم‌آباد و در روستای دره خزینه شهرستان پلدختر قرار داشت که طول آن 112 متر و ارتفاع آن 85 متر بود.

این پل معلق بر روی رودخانه سیمره واقع‌ شده بود، ارتفاع آن به اندازه یک ساختمان 29 طبقه بود و بلندی پل آن را به یکی از جذاب‌ترین و پراسترس‌ترین جاذبه‌هایی گردشگری لرستان تبدیل کرده بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید