انهدام ۲باند بزرگ قاچاق موادمخدر

    کد خبر :250591

رئیس پلیس تهران بزرگ از انهدام ۲ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و کشف یک تن و ۴۰۰کیلوگرم مخدر خبر داد.

به گزارش مهر، سردار “حسین رحیمی” در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح شناسایی و دستگیری فروشندگان و توزیع کنندگان موادمخدر، از سوی پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، اظهار داشت: طی ۴۸ ساعت گذشته با تلاش و اشراف اطلاعاتی ماموران این یگان ۲ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر که سعی داشتند مقادیر قابل توجهی مرفین و تریاک را از جنوب کشور به تهران منتقل کنند، شناسایی و منهدم شد.

وی با اشاره به کشف یک تن و ۳۲۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر از قاچاقچیانی که در این طرح دستگیر شدند، افزود: از یک باند پنج نفره ۶۹۰ کیلوگرم مرفین و باند دیگر که چهار نفر بودند، ۵۶۷ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس پایتخت با تاکید بر این که پلیس پایتخت در ایام نوروز با قدرت و اقتدار با قاچاقچیان مواد مخدر و خرده فروشان برخورد می کند، بیان داشت: در این عملیات؛ سه باند کوچک توزیع کننده مواد مخدر نیز شناسایی و دستگیر شدند که از یکی از این باندها که تحت پوشش چهار زن و یک کودک قصد انتقال مواد مخدر به تهران را داشتند، ۶۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

وی تصریح کرد: در این طرح ۳۰۰ خرده فروش مواد مخدر که در پارک ها و تفرجگاه ها اقدام به فروش مواد مخدر می کردند، دستگیر و همچنین تعداد ۳۲۰ معتاد متجاهر بنابر درخواست شهروندان جمع آوری شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید