سال پرشکوه و پر رونق برای مردم در پیش خواهیم داشت

  • سیاسی
  • دوشنبه ۶ فروردین ۱۳۹۷ ۹:۰۵
    کد خبر :250355

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اعلام کرده، مصمم است در حوزه اشتغال فعالیت های چشمگیری انجام دهد، اگر این اقدامات از سوی دولتمردان انجام گیرد سال باشکوه و پر رونقی برای مردم ایران خواهد بود.

«سید حسین نقوی حسینی»، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، پیرامون مهمترین اتفاق سیاسی در سال 1396 گفت: مهمترین رویداد سیاسی اجتماعی کشورمان در سال گذشته سه بار حضور مردم ایران در عرصه و اعلام مقابله با توطئه دشمنان، حمایت از نظام، کشور و آرمان های شهدا بود.

او در ادامه افزود: اولین حضور پرشکوه انتخابات ریاست جمهوری، دومی حضور ملت ایران برای مقابله با آشوب ها و سوم حضور یک پارچه ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن است که باعث شادی همه طرفداران و دوستداران ایران اسلامی شد و این حضور باعث یاس و ناامیدی دشمن و معاندین نظام می شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در خصوص تعامل دولت و مجلس در سال 96 بیان کرد: تعامل مجلس با دولت یا متقابلا تعامل دولت با مجلس فضای آرامی داشت. علیرغم اینکه در برخی موارد خواسته های مردم در مجلس انجام نشد اما تعامل را، خوب و مثبت دیدم.

در گفت و گو با برنا،نقوی حسینی در ادامه در پاسخ به این سوال که سال آینده سیاسی را چگونه ارزیابی می‌کنید، گفت: سال پیش رو ان شاءالله سالی با موفقیت برای ملت ایران باشد زیرا دولت اعلام کرده مصمم است در حوزه اشتغال فعالیت های چشمگیری انجام دهد و همچنین برای رونق تولید برنامه ریزی کند. اگر این اقدامات از سوی دولتمردان انجام گیرد ان شاءالله سال باشکوه و پر رونقی برای مردم ایران خواهد بود.

او در پایان گفت: پیشاپیش سال جدید را به ملت ایران تبریک عرض می کنیم و یاد و خاطره امام و شهیدان را در بهار آزادی گرامی می داریم و برای همه جوانان این کشور آرزوی سعادت و خوشبختی دارم. همچنین برای همه ملت ایران عمر با عزت و سعادتمند آرزو می کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید