دانشگاهیان و دانشجویان با امام و رهبری تجدید میثاق می کنند

    کد خبر :24997

دانشگاهیان و دانشجویان در آستانه سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، روز سه شنبه نهم خرداد در حرم مطهر با آرمان های انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید میثاق می کنند. روابط عمومی وزارت علوم، مراسم تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمانهای انقلاب و امام (ره) و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری با حضور مسئولان وزارت علوم، وزارت بهداشت، مسئولان دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها، روسای دانشگاهها و مراکز آموزش عالی، دانشجویان و کارکنان این مراکز راس ساعت 10.30 صبح برگزار می شود.
براساس این گزارش ۸ الی ۱۴ خردادماه به عنوان هفته بزرگداشت یاد و نام امام خمینی (ره) در دانشگاهها و مراکز آموزش عالی کشور تعیین شده است.
گفتنی است از سوی کمیته جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره)، ۸ الی ۱۴ خردادماه به ترتیب با نام امام، دانشگاهیان، نخبگان، جوانان و فرهنگیان و ‘قرآن، معنویت و اخلاق’، ‘تجدید میثاق با ولایت’، ‘تولید علم و اشتغال دانش بنیان’، ‘فرهنگ ایثار و شهادت’، ‘مهدویت و انتظار’، ‘سبک زندگی و استحکام خانواده’ و ‘وحدت ملی و انسجام اسلامی ‘ نامگذاری شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید