بوفون: آرژانتین، آلمان، برزیل و اسپانیا بخت های قهرمانی هستند

  • ورزشی
  • شنبه ۴ فروردین ۱۳۹۷ ۱۲:۰۲
    کد خبر :249663

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایتالیا، تیم ملی آرژانتین را مانند آلمان، برزیل و اسپانیا از بخت های نخست قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه می داند.

به گزارش بازتابو به نقل از آس، تیم ملی ایتالیا در یک دیدار دوستانه از آرژانتین شکست خورد. جانلوییجی بوفون دو بار دروازه اش توسط بازیکنان آلبی سلسته باز شد. او پس از بازی گفت: باید به آرژانتین تبریک بگوییم چون آن ها بازی خیلی خوبی به نمایش گذاشتند. بازی می توانست با تساوی بدون گل یا یک بر یک یا دو بر دو به پایان برسد اما آن ها گلزنی کردند.

دروازه بان تیم ملی ایتالیا در ادامه افزود: آرژانتین قدرت زیادی دارد و از بازیکنان بزرگی در خط حمله بهره می برد. آن ها بازیکنان قوی در خط دفاع دارند. این تیم به همراه برزیل، آلمان و اسپانیا یکی از بخت های نخست قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۸ است.

بوفون به وضعیت تیم ملی کشورش اشاره کرد و گفت: ایتالیا پس از صعود نکردن به جام جهانی در حال بازسازی است. این دیدار یک اتفاق تاریخی خاص بود. می توانست نیمه نهایی یا فینال جام جهانی باشد.

گونسالو ایگواین در این دیدار نمایش خوبی داشت. دروازه بان ایتالیایی درباره هم تیمی اش در یوونتوس اظهار کرد: به خاطر ایگواین خوشحالم. او یک قهرمان است و شایسته بازگشت به تیم ملی آرژانتین بود.

او در پایان به پائولو دیبالا اشاره کرد و گفت: از داشتن او در یوونتوس خیلی خشنود هستیم. او یک بازیکن فوق العاده است و در جام جهانی حضور خواهد داشت و شکی در آن نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید