سفیر سوریه در روسیه: آماده دفع هرگونه تجاوز ازجمله حمله آمریکا هستیم

    کد خبر :249374

سفیر روسیه در سوریه با بیان اینکه تروریست‌ها سعی دارند به بهانه سلاح شیمایی، غرب را به حمله به سوریه تشویق کنند، بر آمادگی ارتش و پدافند هوایی سوری جهت دفع این حملات تاکید کرد.

«ریاض حداد» سفیر سوریه در روسیه گفت سامانه‌های پدافند هوایی و ارتش این کشور آمادگی کامل برای دفع هرگونه تجاوز از جمله حملات هوایی آمریکا دارد.

حداد در مصاحبه با خبرگزاری «اسپوتنیک» گفت: «ما برای هر موقعیت بالقوه‌ای که سوریه ممکن است با آن مواجه شود، آماده‌ایم. ارتش ما آماده است، همینطور نیروهای پدافند هوایی ما، ما آماده‌ایم تا برای حفظ حاکمیت بر سرزمین و محافظت از مردم خود هرگونه حمله‌ای را دفع کنیم».

وی با بیان اینکه تروریست‌ها با استفاده از سلاح‌های شیمیایی قصد فتنه‌افکنی دارند، توضیح داد: «(این حملات) پیش از هرچیز با هدف تاثیر گذاشتن بر افکار عمومی و تشویق قدرت‌های (غربی) برای حمایت از عناصر مسلح و حمله (به نیروهای سوری) مانند آنچه که در خان شیخون رخ داد، است».

به گزارش فارس، این مقام سوری ضمن اشاره به حمله موشکی «غیرقابل توجیه» آمریکا به پایگا هوایی «الشعیرات» افزود: «این حملات موشکی بدون هیچ مدرک و پیش از تایید اینکه چه کسی از سلاح شیمیایی استفاده کرده، انجام شدند».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید