تحول دیجیتال در سال ۹۷ رقم می خورد

    کد خبر :248859

معاون وزیر ارتباطات سال ۹۶ را سالی پررونق برای صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور عنوان کرد و از برنامه ریزی برای تحول دیجیتال در سال ۹۷ خبر داد.

حسین فلاح جوشقانی در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، گفت: سال ۹۶ برای صنعت ICT کشور سال پر رونقی بود و برغم همه مشکلات و ناملایمات بین‌المللی، ذینفعان این صنعت توانستند با تکیه بر خلاقیت و ارائه خدمات کیفی‌تر و مناسبتر، رشد خیره کننده‌ای را تجربه کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ادامه داد: در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز تکمیل پوشش نسل سوم و چهارم در همه شهرهای کشور، اجرای طرح ثبت گوشی تلفن همراه (رجیستری)، تغییر رویکرد در تعرفه‌گذاری خدمات ثابت، بهبود نظارت، صدور پروانه اپراتورهای پستی غیردولتی و… از جمله اقداماتی بود که رقم خورد.

وی خاطرنشان کرد: تردیدی نیست که در سال ۹۷، روزهای دشواری پیش روی همه قرار خواهد داشت. حتی اگر صنعت ICT بتواند رشد خود را در سال آتی تکرار کند، همه فعالان این حوزه به ویژه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کاری بس دشوار در تنظیم‌گری روابط میان ارکان و اجزای این صنعت به عهده دارند و رعایت حقوق و مصالح مردم در عین حمایت از توسعه بیشتر بخش، مسئولیتی سنگین در پرتحول‌ترین صنعت کشور است.

معاون وزیر ارتباطات با تاکید براینکه تحول دیجیتال در اولویت کاری سال ۹۷ است گفت: در سال ۹۷ ضرورت توسعه بازار و تحقق اهداف تعیین شده در این خصوص، بحث تحول دیجیتال و ضرورت آمادگی و همراهی با این موضوع مهم، تغییر رویکرد و نظارت کاراتر با استفاده از فناوری‌های نوین و در راستای بهبود کیفیت خدمات، از موضوعات مهمی است که در اولویت کاری قرار گرفته است.

به گزارش مهر، وی با بیان اینکه نوروز، همواره یادآور این پیام بوده است که «تغییر» بخش لاینفک کائنات است، افزود: ما با الهام از این دگرگونی حال جهان، آرزو می کنیم که تغییرات پیرامون ما، روزگار بهتری را برای همه ایرانیان رقم زند و سال ۹۷، سالی پر کار و همراه با تلاش بسیار برای صنعت ارتباطات و فناوری اطلاعات خواهد بود تا با همت بلند و کوشش فعالان این عرصه، چشم اندازهای ترسیم شده در برنامه ششم توسعه محقق شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید