استقرار سامانه الکترونیک در صدر برنامه های بیمه سلامت

    کد خبر :248584

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران در پیام نوروزی، ارتقاء کمی و کیفی خدمات و استقرار سامانه الکترونیک را در صدر برنامه های سال ۹۷ سازمان متبوعش بر شمرد.

طاهر موهبتی در این پیام نوروزی، گفت: در ابتدا بر خود لازم می دانم آغاز سال ۱۳۹۷ شمسی را که از سوی رهبری معظم انقلاب به نام «حمایت از کالای ایرانی» مزین شده است، به همه هموطنان عزیز در اقصی نقاط جهان تبریک بگویم و برای ایشان آرزوی توفیق و سربلندی داشته باشم.

امیدوارم سال ۹۷ برای کشور سالی سرشار از نشاط و آرامش توام با موفقیت در عرصه های ملی و بین المللی باشد.

بدون تردید در سایه همدلی وهمراهی، تلاش و وفاق است که می توان بر سختی ها فائق آمد و سازمان بیمه سلامت نیز به عنوان یکی از سازمان های حاکمیتی می تواند نقش موثری در این توفیقات ایفا نماید.

به گزارش مهر، جمعیت ۴۰ میلیونی بیمه شدگان سازمان، فرصت ارزشمندی است تا بتوان با ارائه خدمات مطلوب و ارتقای کیفی و کمی آن در این مسیر گام برداشت.

تردید ندارم که همکاران عزیزم در سراسر کشور با عزمی جدی، نهایت همت خویش را معطوف به تحقق اهداف کلان سازمان با رویکرد دولت الکترونیک خواهند نمود و سختکوشی و تلاش در دستیابی به چشم انداز ترسیم شده، موجبات اعتلای سازمان بیمه سلامت ایران را بیش از پیش فراهم خواهد ساخت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید