ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی در کلان شهرها

    کد خبر :24790

در بسیاری از کشورهای پیشرفته استفاده از دستگاه‌ تصفیه آب خانگی برای ارتقای سطح سلامت خانواده و بالابردن کیفیت آب آشامیدنی، با استقبال خوبی از سوی مردم مواجه شده است و در سال­های اخیر مردم ایران نیز با دستگاه‌ تصفیه آب و مزایا آن آشنا شده‌اند اما هنوز هم برخی از مردم در مورد استفاده از این دستگاه‌ها و مزایای آن اطمینان کافی ندارند و همین امر موجب تحمیل هزینه‌های بسیاری در حوزه سلامت خانواده‌ها خواهد شد. عده ای از مردم بر این باور هستند که آب لوله‌کشی نیازی به تصفیه ندارد در حالی که این باور کاملا غلط است و با توجه به گمانه زنی‌هایی که در مورد چگونگی تصفیه آب لوله‌کشی در کلان شهرها مطرح است، با تصفیه آب از طریق دستگاه‌های تصفیه آب خانگی می‌توان از کیفیت و سلامت آب آشامیدنی اطمینان حاصل نمود و حلقه گمشده‌ در بهبود سلامت خانواده را تکمیل نمود.

photo5814677272974698871

ضرورت استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی

در حقیقت مصرف آب آشامیدنی تصفیه شده علاوه بر اینکه موجب داشتن پوستی سالم، زیبا و لطیف مخواهد شد، در از بین بردن بیماری‌های پوستی مثل جوش و آکنه نیز مفید است و حتی آب خالص باعث افزایش رشد موها، طراوت و شادابی آنها شده و از ریزش موها جلوگیری می‌کند. همچنین تحقیقات اخیر نشان داده است آب سالم و با کیفیت خطر ابتلا به سرطان و بیماری‌های کبد را به صورت قابل توجهی کاهش خواهد داد و با توجه به اینکه تصفیه آب، مواد معدنی نامناسب را از آب پالایش خواهد کرد، بنابراین اسباب دفع راحت‌تر سموم از بدن نظیر اوره و نمک اضافی را فراهم می‌کند.

همچنین اگر جز افرادی هستید که از مشکل سنگ کلیه و سنگ‌ساز بودن آن و مجاری ادراری رنج می‌برند، استفاده از دستگاه تصفیه آب و نوشیدن آب سالم، تا حد زیادی می‌تواند از بروز مجدد بیماری‌های کلیوی و مجاری اداری به خصوص سنگ کلیه و سنگ مجاری ادراری جلوگیری کند. یکی دیگر از دلایلی که باعث شده مردم تمایل بیشتری به استفاده از دستگاه‌های تصفیه آب خانگی داشته باشند؛ کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌های قلبی و عروقی و کمک به حفظ سلامت عضلات و مفاصل بدن است چراکه استفاده از آب سالم با املاح و مواد معدنی مناسب، خود راهکاری برای تامین بسیاری از املاح مورد نیاز بدن است.

کسانی که از دستگاه تصفیه آب استفاده می کنند به این مساله واقف هستند که استفاده طولانی مدت از آب تصفیه شده باعث کاهش هزینه های درمانی خانواده شده و افراد را از ابتلا به بسیاری از بیماری ها در امان نگه خواهد داشت و عملکرد اندام‌های داخلی بدن را بهبود بخشیده و خستگی و بی حوصلگی را از اعضای خانواده دور می‌کند و همین مساله باعث شادابی و سلامت افراد خانواده و در نتیجه کاهش هزینه های سرسام آور پزشکی و درمانی خانوار است، بنابراین خرید یک دستگاه تصفیه آب نه تنها هزینه نیست بلکه یک سرمایه‌گذاری برای سلامتی است.

photo5814677272974698870

خرید دستگاه تصفیه آب مناسب

با توجه به آنچه گفته شد شکی در مورد مزایا و فواید استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی وجود نخواهد داشت اما مساله مهم‌تر این است که چگونه می توان یک دستگاه تصفیه آب با استانداردهای لازم تهیه کرد؟

برای خرید بهترین دستگاه تصویه آب خانگی در ابتدا کافی است شما خرید خود را از یک شرکت معتبر و دارای تخصص و تجربه کافی در این زمینه، انجام دهید. نکته‌ی بعدی که باید مورد توجه قرار گیرد علاوه بر ارسال و نصب رایگان دستگاه تصفیه آب، وجود پشتیبانی و خدمات پس از فروش از طرف شرکت ارائه دهنده می‌باشد. نکته‌ای که در خرید خود محصول باید به آن توجه داشته باشید تعداد فیلترها و نوع فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی است که تعیین کننده‌ی میزان عملکرد و کارایی این دستگاه است. سیستم‌های پیشرفته اسمز معکوس و اولترافیلتراسیون جزو گزینه‌های مطلوب برای انتخاب شما خواهند بود. مهمترین نکته در انتخاب دستگاه تصفیه آب وجود استاندارهای جهانی NSF، Water Quality باشد.

یکی از شرکت‌های با سابقه و خوشنام در زمینه فروش دستگاه‌ تصفیه آب خانگی، شرکت راد گستر نوین  است که با سابقه بیش از 10 ساله خود در زمینه واردات و عرضه دستگاه‌های تصفیه آب، انواع مختلفی از دستگاه‌های تصفیه مجهز به شش فیلتر مجزا و جدید‌ترین روش‌های تصفیه را به همراه گارانتی 1 ساله طلایی به صورت نقد و اقساط، در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و به مدت 5 سال هم خدمات پس از فروش را تضمین خواهد کرد. ضمن اینکه در این شرکت انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی و کلیه قطعات و لوازم دستگاه تصفیه آب نیز به فروش می‌رسد که دغدغه شما نسبت به تامین لوازم مرتبط را برطرف خواهد کرد.

photo387631721022077065

همچنین این شرکت با شماره تماس مشاوره و سفارش 77729893 و همچنین از طریق وب سایت خود به نشانی https://www.radgostarnovin.com/productsعلاوه بر پاسخگویی به سوالات و شرح محصولات قابل ارائه، امکان فروش اینترنتی محصولات را نیز فراهم کرده است که ضمن صرفه‌جویی در زمان، با مطالعه مشخصات فنی محصول، با اطمینان بیشتری دستگاه تصفیه آب خانگی را سفارش دهید. رادگستر نوین با تنوع محصولات خود موفق شده علاوه بر جلب اعتماد خانواده‌ها، اعتماد سازمان‌ها و ساختارهای دولتی و خصوصی اعم از مدارس، بیمارستان‌ها، ادارات، رستوران ها را نیز به خود جلب کند و همه این ها ممکن نبوده مگر در سایه تعهد و تخصص مدیریت و کارکنان این شرکت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید