آموزش در اولویت برنامه های سال ۹۷ هلال احمر

    کد خبر :247787

رئیس جمعیت هلال احمر با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین برنامه‌ها در سال ۹۷، آموزش خواهد بود گفت: هر قدر برای پیشگیری تلاش کنیم هزینه نیست بلکه شکلی از سرمایه‌گذاری است.

دکتر علی‌اصغر پیوندی، در جمع جوانان و داوطلبان اندیمشک، افزود: جمعیت هلال‌احمر به عنوان یک ارگان پیشرو در امر آموزش شناخته می‌شود. از جمله کارهایی که می‌توان به عنوان عضو جمعیت هلال‌احمر انجام داد ورود جدی به بحث آموزش است.

وی با اشاره به اینکه استان خوزستان از خاطرات جنگ و دفاع مقدس بهره‌مند است، اظهارداشت: حضور و خدمات شما در این فضا به مردم عزیز کشورمان جای تقدیر دارد. دکتر پیوندی خاطرنشان کرد: در سال پیش رو بحث گسترش آموزش از فعالیت‌های اصلی جمعیت‌هلال احمر خواهد بود و این آموزش دیگر تنها به شکل قدیم نخواهد بود، باید از شبکه‌های اجتماعی استفاده کرد، کاراکترهای خاص طراحی شود و برای هر سلیقه شکل خاصی را انتخاب کرد.

به گزارش مهر، پیوندی با بیان اینکه آموزش سن نمی‌شناسد گفت: باید همه افراد را در معرض آموزش قرار دهیم. فرهنگ سازی زمان می‌برد، مداومت، پیگیری و جدیت نیاز دارد. نجات جان یک انسان آنقدر ارزشمند است که از تمام داشته‌های خودمان برای اموزش این امر استفاده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید