اتفاقات بیرون از زمین مهندسی شده است/ نتایج برخی تیم ها عجیب است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ ۸:۰۰
    کد خبر :247757

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان با اشاره به دلایل افت تیمش در هفته های اخیر گفت: برخی از اتفاقاتی که در لیگ دسته اول می‌افتد، بیرون از زمین مهندسی می‌شود.

محمود فکری در خصوص شرایط نفت مسجد سلیمان در لیگ یک گفت: شروع خوبی در فصل داشتیم و توانستیم خود را صدرنشین لیگ یک کنیم اما به هر حال در هفته های اخیر کمی دچار افت شدیم که اعتقاد دارم این موضوع طبیعی است ولی ما تلاش می کنیم تا بتوانیم دیدارهای باقی مانده را با پیروزی به پایان رسانده و در پایان فصل به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این سوال که چرا به یک باره نفت نتوانست در هفته های اخیر نتایج قابل قبولی کسب کند و رقبا به او نزدیک شدند، گفت: بدون تعارف بگویم برخی اتفاقات بیرون از زمین مهندسی می شود و رخ می دهد. متاسفانه مشکلات بسیار زیاد است و هر چه در آن مورد هم صحبت کنیم فایده ای ندارد برخی تیم ها مقابل حریفان بالای جدول لیگ که پایین تر از ما هستند به راحتی بازی را واگذار می کنند اما مقابل ما که قرار می گیرند درست برعکس این قضیه اتفاق می افتد و آنچنان طوفانی برابر ما بازی می کنند که ما نمی دانیم شکست در مقابل دیگر بالای جدولی ها چگونه به وجود می آید و این بازی که مقابل ما انجام می دهند چطور رخ می دهد.

وی ادامه داد: این تیم ها با تمام نفرات اصلی خود مقابل ما به میدان می روند اما در مقابل دیگر تیم های بالای جدولی با ذخیره هایشان را بازی می کنند و این نشان می دهد که اتفاقات ناخوشایندی در لیگ یک به وجود آمده است و خیلی ها دوست ندارند که نفت مسجدسلیمان بتواند به لیگ برتر صعود کند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان با انتقاد از اتفاقاتی که در هفته های اخیر در حال رخ دادن است، گفت: بحث دوپینگ یکی دیگر از مواردی است که این روزها خودش را بیشتر نشان می دهد به بازیکنان من انگ دوپینگی بودن می زنند اما نمی دانم چرا مقابل ما که قرار می گیرند بیشتر از نیرو و توان شان بازی می کنند ولی در مقابل دیگر حریفان وا می دهند و به راحتی بازی را واگذار می کنند و من امیدوارم هر چه زودتر این مشکل هم برطرف شود.

فکری در خصوص وضعیت داوری لیگ یک هم گفت: متاسفانه در هفته های اخیر گل های زیادی زدیم اما داوران آن را مردود اعلام کردند و نمی دانم چرا چنین اتفاقی رخ می دهد اگر بخواهم بیشتر در این مورد صحبت کنم فورا به کمیته انضباطی می شوم، محرومم می کنند و باید پاسخگوی هزار اتفاق دیگر هم باشم. اما این روزها می بینیم که برخی اتفاقات بیرون از زمین رخ می دهد و مهندسی خوبی هم می شود.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: صادقانه بگویم اگر در باخت ها مقصر باشم با شهامت اعلام می کنم که مقصر شکست ها من هستم اما ما خوب بازی می کنیم، پیشرفت خوبی داشته ایم ولی متاسفانه شرایطی به وجود آمده که ما در هفته های اخیر نتوانسته ایم نتایجی که مورد هدف مان بوده به دست بیاوریم. گل هایی که از ما مردود اعلام شده می توانست چندین امتیاز دیگر به تیم ما بدهد و ما با خیالی آسوده تر به فکر صعود به لیگ برتر باشیم.

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: مسئولان تیم، کادر فنی، بازیکنان و تدارکات تیم همه تلاش می کنند که به لیگ برتر برسیم و اگر قسمت باشد حتما فصل آینده در لیگ برتر حضور خواهیم داشت و قدرت خود را به رخ حریفان خواهیم کشید اما اگر صلاح خداوند در این نباشد باید ببینیم بعدا چه اتفاقی خواهد افتاد.

فکری در ادامه تصریح کرد: از هواداران نفت مسجد سلیمان هم ممنونم آنها در طول فصل همیشه در کنار ما بودند و ما را تحمل کردند اما امیدوارم در هفته های اخیر صبوری پیشه کنند، خویشتن دار باشند و ما را حمایت کنند وقتی که بازی را می بریم همه خوشحال هستیم و تیم را تشویق می کنیم اما بازیکنان و من الان به هواداران نیاز داریم تا بتوانیم در کنار یکدیگر به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هر چه به پایان فصل نزدیک می شویم حساسیت ها بیشتر می شود بنابراین تماشاگران نفت باید از تیم خود حمایت همه جانبه تری انجام دهند تا بتوانیم با کمک آنها در پایان فصل جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

به گزارش مهر ، سرمربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که عملکرد تیم خود را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: ما با یک عده جوان و چند بازیکن باتجربه کارمان را در لیگ یک شروع کردیم شاید در ابتدا کسی فکر نمی کرد ما بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم اما رفته رفته شرایط ما خوب شد، همدلی و وحدت رمز موفقیت تیم ما شد و توانستیم بازی به بازی بهتر شویم و خدا را شکر می کنم که در پایان سال ۹۶ صدرنشین لیگ هستیم و می خواهیم حق مردم محروم و مظلوم مسجدسلیمان را با حضور در لیگ برتر به آنها داده و آنان را خوشحال کنیم زیرا آنها حق دارند شاد باشند و با مشکلاتی که در زندگی دارند و با آن دست و پنجه نرم می کنند شاید تنها خوشحالی آنها پیروزی های نفت مسجدسلیمان و رسیدن تیم به لیگ برتر باشد.

فکری در پایان خاطرنشان کرد: در این روزهای سخت از مسئولین استانی انتظار داریم از تیم نفت حمایت بیشتری کنند. فاصله چندانی با حضور در لیگ برتر نداریم و حمایت آنها می تواند کمک موثری برای رسیدن ما به لیگ برتر در سال ۹۷ باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید