آقای تهیه کننده: باید جلوی هیولاهای سینما گرفته شود

    کد خبر :247727

مهرداد فرید مهمترین اتفاقی که برای ارتقای سینما در سال 97 می تواند مفید باشد را تشریح کرد.
مهرداد فرید رئیس انجمن صنفی تهیه‌کننده-کارگردانان سینمای ایران درباره مهمترین اتفاقی که در سال 97 می تواند در جهت ارتقای سینمای ایران رخ دهد، گفت: من و همراهانم به عنوان اشخاصی که در صنف هستیم، پروژه ای صنفی تعریف کردیم که اصناف و سازمان سینمایی را متقاعد کنیم تا اشخاص حقیقی و حقوقی به تک عرصه شدن در فعالیتشان تبدیل شوند. به عنوان نمونه فردی که در تولید، توزیع و نمایش فعال است، در یک عرصه فعالیت کند تا به مرور شاهد این نباشیم همه کارها را یک سری افراد خاص اشغال کرده‌اند و اجازه بروز و ظهور به دیگر فعالان سینما ندهند.

این تهیه کننده اظهار داشت: در جایی که تعداد سالن های نمایش با تعداد تولید فیلم ها متناسب نیست، باید شرکت هایی که همه فضاها را اشغال کرده‌اند و اجازه فعالیت به دیگران نمی دهند را متقاعد کرد تا به فعالیت در یکی از عرصه‌های تولید یا توزیع یا نمایش ادامه دهند.

این تهیه کننده بیان کرد: نباید شاهد باشیم افرادی که فقط در عرصه تولید محدود هستند، زیر پای اشخاص و شرکت های چند منظوره که تبدیل به هیولا شده‌اند، له شوند. تلاش می کنیم تمام هیولاهای سینما را به اشخاص حقیقی و حقوقی تبدیل کنیم و این هدف اصلی ماست.

فرید خاطر نشان کرد: امیدوارم انجمن صنفی تهیه‌کننده-کارگردانان سینمای ایران بتواند با متقاعد کردن خانه سینما و سازمان سینمایی به این مهم دست پیدا کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید