مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش:

از سال آینده؛ انجمن اولیاء و مربیان هیئت امنایی اداره می‌شود

    کد خبر :247271

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش از نهایی شدن اصلاحیه اساسنامه این انجمن خبر داد و گفت: اداره هیئت امنایی انجمن‌های اولیاء و مربیان در اساسنامه جدید قید شده است؛ امیدواریم بتوانیم با طی مراحل لازم، سال آینده اساسنامه جدید را اجرایی کنیم

نورعلی عباسپور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین روند اصلاح اساسنامه و هیئت امنایی شدن انجمن اولیاء و مربیان اظهار کرد: قرار بود یک کاری را با هماهنگی سازمان امور استخدامی انجام دهیم که انجام شده است و موافقت سازمان امور استخدامی را بر روی اصلاحیه تدوین شده انجمن اولیاء و مربیان دریافت کرده‌ایم.

وی افزود: قرار است طی جلساتی با وزیر آموزش و پرورش، مراحل بعدی کار پیگیری شود.

مدیرکل انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نگاه این است که اساسنامه انجمن به شورای عالی انقلاب فرهنگی برود و از آن طریق ابلاغ شود گفت: شورای عالی امور اداری ما را موظف کرده بود با هماهنگی سازمان امور استخدامی اساسنامه را اصلاح کنیم. قرار است این اساسنامه ذیل سند تحول بنیادین، بندهای سند را پوشش دهد و اجرایی کند؛ از آنجا که سند تحول از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده پیشنهاد ما این است اصلاحیه اساسنامه نیز از طریق شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوب و ابلاغ شود.

عباسپور افزود: با انجام بازبینی نهایی و جمع آوری نقطه نظرات در جلسات تخصصی روال کار مشخص می‌شود و امیدواریم بتوانیم سال آینده اساسنامه جدید را اجرایی کنیم.

به گفته وی اداره هیئت امنایی انجمن‌های اولیاء و مربیان در اساسنامه جدید قید شده است، بر این اساس منتخبان شورای انجمن مدرسه، شورای انجمن منطقه و شورای انجمن منطقه شورای استانی را انتخاب می‌کنند و در نهایت شورای انجمن استان در مجمعی اعضای هیئت امنای کشوری را در قالب انتخاباتی برمی‌گزینند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید