آزادی عامل قتل عام خانوادگی

  • حوادث
  • یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ ۱۵:۳۴
    کد خبر :246918

زن جوان که پس از قتل عام خانوادگی در شهرک آزادی، راهی بیمارستان شده بود، پس از تایید بهبودی‌اش توسط کارشناس‌های پزشکی قانونی، از بیمارستان ترخیص شد.

به گزارش «ایران»، عامل این جنایت، روز 14 آبان سال 95 در جنونی هولناک، همسر، دختر و پسر خردسالش را با ضربات چاقو کشت و سومین فرزند‌شان را با ضربات متعدد چاقو زخمی کرد. پس از تایید جنون او از سوی متخصصان پزشکی قانونی، زن جنایتکار در بیمارستان بستری شد.

هنگامی که او مراحل درمان را سپری می‌کرد، خانواده شوهرش چندین بار به نظریه پزشکی قانونی اعتراض کردند اما هر بار کمیسیون پزشکی قانونی جنون زن جوان را تایید و اعلام کردند زن جوان هنگام ارتکاب جنایت، مبتلا به اختلال خلقی همراه با علائم روان‌پریشی بوده، به نحوی که قوه تشخیصش سلب شده بود.

با گذشت چند ماه از بستری شدن زن جوان در بیمارستان، اواخر پاییز امسال بود که مسئولان این مرکز درمانی در مکاتبه با مسئولان قضایی اعلام کردند که وضعیت روحی زن جوان بهبود یافته و درمانش به پایان رسیده است. بدین ترتیب متخصصان پزشکی قانونی، زن جوان را دوباره تحت معاینه‌های تخصصی پزشکی قانونی قرار دادند و اعلام کردند او با درمان‌های تخصصی از شرایط روحی خطرناک خارج شده است.

با اعلام این نظریه، زن جوان از بیمارستان ترخیص شد و نزد خانواده‌اش بازگشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید