روایت عجیب یک نماینده از نفوذ سرویس های جاسوسی انگلیس به منزل احمدی نژاد

    کد خبر :246348

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد از دوره رژیم طاغوت بیشتر به کشور خسارت وارد شد چون اوج فروش نفت در تاریخ ایران بود کشور درآمدزایی بی سابقه ای داشت اما پول ها را هم حیف کردند و هم میل کردند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی درباره نامه اخیر احمدی نژاد به حاج قاسم سلیمانی و درخواست از او برای شکستن سکوتش نسبت به ظلم وارده به بقایی گفت: حداقل 5-6 سال قبل جزء اولین کسانی بودم که از فساد بقایی و از ارتباطات سیاسی مخفیانه احمدی نژاد و تیمش با سرویس های جاسوسی گفتم. منتها آن زمان به من گفتند زود گفتی و نباید می گفتی. بعد از آن صحبت ها خیلی اذیت شدم.

به گزارش نامه نیوز:وی افزود: متأسفانه بعضی از نیروهایی که خودشان را منتسب به جریان دلسوز انقلاب می دانند. من را به باد فحش کشیدند. اما هرچه جلو آمدیم دیدیم که هرچه گفتم درست بود. من فکر می کنم حاکمیت در برخورد با آقای احمدی نژاد خیلی تعلل کرد و سرویس های جاسوسی مخصوصا انگلیس حتی در خانه احمدی نژاد نفوذ کرده‌اند. اسناد، قرائن و شواهدش هم یکی یکی دارد بیرون می آید مثل همسر دکتر فاطمی که در خانه اینها لانه کرده و اعتراف به جاسوسی داشته است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلان ولایی یادآور شد: الان ملاحظه می کنیم اینها می روند جلوی سفارت انگلیس، این رفتن جلوی سفارت انگلیس قطعا منشأ آن از داخل سفارت انگلیس بود. یعنی از داخل سفارت انگلیس هدایت شد که اینها بروند جلوی سفارت و حکم دادگاه بقایی را آتش بزنند والا هر ایرانی آزادی خواه و دلسوز کشور می داند رفتن جلوی سفارت انگلیس چه پیامی دارد اما اینها این کارها را برای فرار به جلو می کنند.

وی افزود: قطعا نظام یکسری ملاحظات دارد -که با عرض پوزش من آن ملاحظات را قبول ندارم- و قرار بود با یک فاصله زمانی پرونده اینها را بررسی کنند اما آنها از طریق سرویس های جاسوسی زود مطلع شدند که لو رفتند. من فکر می کنم اینها دارند تعجیل می کنند یک دعوای مصنوعی با سپاه، سپاه قدس یا لاریجانی ها راه بیاندازند و تمام اتهاماتشان را در آن دعوای تصنعی لاپوشانی کنند و به جامعه این طور بگویند که ما مشکلی نداشتیم اما چون به لاریجانی ها فحش دادیم چون پای قاسم سلیمانی را وسط کشیدیم و … با ما برخورد شد، در واقع می خواهند موضوع را گم کنند در صورتی که فساد مالی و سیاسی و خیانت های شان به حاکمیت و نظام محرز است و باید منجر به برخورد با اینها شود.

این نماینده مجلس اظهار کرد: الان آقایان می گویند احمدی نژاد باید از مجمع تشخیص اخراج شود، من جزء اولین کسانی بودم که می گفتم او باید از مجمع تشخیص اخراج شود اما دوباره همین کسانی که خیلی کاسه داغ تر از آش هستند در سایت های شان به من فحش دادند که چرا چنین گفتم، آنها استدلال می کردند که احمدی نژاد منصوب رهبری در مجمع تشخیص مصلحت نظام است.

وی افزود: ما می دانیم رهبر معظم انقلاب چه صبری دارند. ایشان صبر می کند که حجت بر اینها تمام شود. وگرنه فساد اقتصادی، سیاسی و اجتماعی احمدی نژاد و تیمش محرز بود. من صریح و قاطع می گویم سرویس های جاسوسی در خانه اینها نفوذ کردند و با اینها ارتباط دارند.

جعفرزاده تأکید کرد: زمانی ما می گفتیم احمدی نژاد آمده برای خراب کردن کشور، الان شواهد و قرائن چنین مسئله ای را نشان می دهد؛ ای کاش همان زمان ها که ما نقد می کردیم با ما به عنوان یک دلسوز نگاه می شد. ما خیلی آسیب ها به خاطر نقد احمدی نژاد دیدیم و اذیت شدیم. رهبری مجبورند به خاطر مصالح نظام تحمل کنند و ارشادات پدرانه داشته باشند اما آنهایی که آن روزها به حرف ما گوش ندادند، باید امروز از مردم عذرخواهی کنند.

وی افزود: سیستم های امنیتی و اطلاعاتی کشور در زمان ریاست جمهوری احمدی نژاد قصور کردند چون اطلاعات احمدی نژاد و اطرافیانش را همان زمان داشتند و نمی توانند بگویند نداشتیم. اگر نداشتند که خیلی بد است. تازه الان دارند یکسری چیزهایی را افشا می کنند. ما همان موقع گفتیم اینها آدم هایی هستند که دارند کشور را به تاراج می برند. چرا برخورد نکردند؟ امروز چه کسی پاسخگوی آسیب های وارده به کشور است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: بخش اعظم مشکلات جاری کشور به دلیل خرابکاری وسیع دوره 8 سال ریاست جمهوری احمدی نژاد است. اگر بگوییم احمدی نژاد از دوره پهلوی بیشتر به کشور خسارت زد حرف گزافی نگفتیم. واقعا در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد از دوره رژیم طاغوت بیشتر به کشور خسارت وارد شد چون اوج فروش نفت در تاریخ ایران بود کشور درآمدزایی بی سابقه ای داشت اما پول ها را هم حیف کردند و هم میل کردند و الان مستنداتش دارد منتشر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید